خبرهای داغ:
محدثی گفت: موسسه بوستان کتاب قم در موضوع زندگی، دیدگاه ها و اندیشه های بنیان گذار جمهوری اسلامی و معمارکبیر انقلاب، تا کنون بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب، به قلم نویسندگان، فرهیختگان و اساتید حوزه و دانشگاه چاپ و منتشر کرده است.
کد خبر: ۸۶۸۸۶۱۵
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی محدثی نویسنده وپژوهشگر موسسه بوستان کتاب، در گفتگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به انتشارات بوستان کتاب در خصوص شخصیت امام خمینی(ره) گفت: این موسسه در موضوع زندگی، دیدگاه ها و اندیشه های امام راحل، تا کنون بیش از 100 عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده که بیش از 15 عنوان از این آثار، مشخصاً درباره زندگی حضرت امام و جلوه های رفتاری و کلام ناب معظم له می باشد و به قلم نویسندگان، فرهیختگان و اساتید حوزه و دانشگاه برای مخاطبان عمومی و تخصصی نگاشته شده است.

وی افزود: کتاب های یادشده، مخاطبانی خاص و عام دارد؛ بدین معنی که هم اقشار تحصیلکرده حوزوی و دانشگاهی و هم عموم مردم، اعم از زن و مرد و کودک و نوجوان می توانند از محتوای غنی این آثار استفاده کنند و با شخصیت بی نظیر این عالم سترگ و مجدد اسلام در قرن اخیر آشنا شده، از جلوه های رفتاری امام خمینی الگوهای مناسبی برای زندگی و پیکار با استکبار و ظلم فرا بگیرند.

محدثی ادامه داد:  عصر امام خمینی؛ (با 19 چاپ)؛ تالیف میر احمدرضا حاجتی ، امام خمینی در چشم انداز یاران؛ (مجموعه مصاحبه های مجله حوزه درباره شخصیت امام راحل)،طلوع خورشید؛ (سال شمار زندگانی امام خمینی)؛ تالیف علی اکبر ذاکری، امام خمینی و الگوهای دین شناختی در مسائل زنان؛ تالیف سید ضیا مرتضوی برخی از  آثار موسسه کتاب قم است که به چاپ های متعدد رسیده اند.

نویسنده وپژوهشگر موسسه بوستان کتاب قم اظهار داشت: انسان کامل از دیدگاه امام خمینی و عارفان مسلمان؛ تالیف محمد امین صادقی ارزگانی، بررسی نظریات رجالی امام خمینی؛ تالیف محمد حسن ربانی، حکومت اسلامی در کوثر زلال اندیشه امام خمینی؛ (مجموعه مصاحبه های مجله حوزه) ، وحیانیت و عقلانیت از دیدگاه امام خمینی؛ تالیف آیت الله دکتر احمد بهشتی و ...  از دیگر اثار این مجموعه در باره شخصیت امام خمینی(ره) می باشد.

ارسال نظرات