فرمانده حوزه 712 حضرت زینب(س) در گفت و گو با"بسیج"

ضرورت حمایت از مستضعفین وظیفه تمامی مسلمین جهان است

ضرورت دارد که از کشورهای مستضعف دفاع کنیم واگر ملت ایران از همه ی اصول و مواضع اسلامی خود عدول کند ان وقت ممکن است جنایت کاران کشور، ما را بعنوان یک ملت ضعیف وفقیر وبی فرهنگ به رسمیت بشناسند.
کد خبر: ۸۶۸۸۶۱۲
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ زارعی  در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه ایشان می فرماینددفاع از نوامیس دفاع از بلاد مسلمین امری  لازم وضروریست اظهار داشت: ما باید خود را برای دفاع از مسلمین آماده کنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هم در کنار تمام مستعضعفان جهان خواهد بود و در خصوص اسرائیل قاصد وآمریکای جنایتکار ایستادگی کرده و نسبت به مردم فلسطین همان طور که امام(ره) تاکید داشتند از آن ها حمایت می کند.

فرمانده حوزه 712 حضرت زینب(س) خاطر نشان کرد: امام(ره) در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین خطاب به مردم مسلمان دنیا اعتراض کردند وفرمودند چرا محکوم نمی کنید ،قدرت ندارید ،جمعیت تان کم است وخطاب به عرب ها ومردم مسلمان عرب گفتند اگر نفت را رو به به جنایتکاران دنیا ببندید انها تابع شما خواهند شد.

 وی گفت: ایشان در خصوص روز قدس نیز بر راهپیمایی تاکید داشتند و ان را عزت مسلمین وسیلی محکمی بر صورت دشمنان دانستند.

زارعی تاکید کرد: در این صورت ضرورت دارد که از کشورهای مستضعف دفاع کنیم واگر ملت ایران از همه ی اصول و مواضع اسلامی خود عدول کند ان وقت ممکن است جنایت کاران کشور، ما را بعنوان یک ملت ضعیف وفقیر وبی فرهنگ به رسمیت بشناسند وملت را به خطر بیاندازند وهر بلایی که میخواهند سرشان بیاورند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار