ملک محمدی فرمانده حوزه دانش آموزی ناحیه 3 کرج در مطلبی در خصوص نگرش امام خمینی(ره)نسبت به فرقه بهائیت وارتباط آن با صهیونیست نوشت.
کد خبر: ۸۶۸۸۶۰۴
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ ملک محمدی فرمانده حوزه دانش آموزی ناحیه 3 کرج در مطلبی در خصوص نگرش امام خمینی(ره)نسبت به فرقه بهائیت وارتباط آن با صهیونیست نوشت:

یکی ازبرنامه های رژیم ستمشاهی پهلوی،تصویب لایحه انجمنهای ایالتی و ولایتی بود که باحذف قیدمسلمان بودن و سوگندبه قرآن ازاین قانون، غیرمسلمانان و در راس ایشان بهائیان بدون هیچ گونه منع قانونی می توانستند به مناصب و پستهای مهم دست یابند.

امام باهشیاری تمام،متوجه خطرشد و به صورت فعال واردصحنه سیاست کشور گردید.ایشان،که هدف این لایحه را حاکمیت بهائیان برسرنوشت ایران ارزیابی می کرد،علیه لایحه مذکورو به صورت یک مخالف مقتدر،درمقابل رژیم پهلوی قدبرافراشت ودرمناسبتهای مختلف باسخنرانیهای روشنگر خویش، علما ومردم را از توطئه های شوم استعمار مطلع وخطربهائیان و اسرائیل را برای اسلام وکشور گوشزد کرد:

*اینجانب حسب وظیفه شرعیه به ملت ایران ومسلمین جهان اعلام خطر می کنم ،قرآن کریم واسلام در معرض خطر است.استقلال مملکت واقتصاد آن در قبضه صهیونیستها است که در ایران به صورت حزب بهائی ظاهرشدند*

امام دست استعمار را در ایجاد این فرقه و رابطه عمیق آنها با اسرائیل ودشمنی دیرین ومشترکشان بااسلام را می دید و بر لزوم مبارزه باآنها تاکید می کرد.

ایشان درسال42 طی پیامی خطاب به علمای یزد،صریحا از تسهیلاتی که دولت علم برای انجام کنفرانس ضد اسلامی بهائیان در لندن منظور کرده بود انتقاد و افزود:(بسیاری ازپستهای حساس به دست این فرقه(بهائیت)است که حقیقتا عمال اسرائیل هستند)درسخنرانیهای همان سال نیز،ضمن هشدارهای متعدد به مردم و روحانیت فرمود:این سکوت مرگباراسباب این می شود که زیر چکمه  اسرائیل به دست همین بهائی ها،این مملکت ما،نوامیس ما پایمال شود.

دریک جمع بندی می توان گفت که از دیدگاه امام،بهائیت با سازمان خود در ایران به جاسوسی برای اسرائیل و امریکا مشغول بود و در اساس برای شکستن مذهب شیعه به وجود آمده بود.
تاکید ایشان بر نابودی استقلال ایران توسط استکبار و عوامل آن نظیر اسرائیل،بهائیت و رژیم ستمشاهی، ماهیتی کاملا ضدامپریالیستی و ضد صهیونیستی به نهضت اسلامی بخشید.

امام معتقد بودند که بهائیت نه به عنوان یک مذهب بلکه به عنوان یک حزب، وظیفه جاسوسی برای اسرائیل و قدرتهای استکباری را به عهده دارد.

چنانکه وقتی نظام جمهوری اسلامی ایران با دستیابی به اسناد محکم و متقن دال برجاسوسی عده ای از سران تشکیلات بیگانگان،جمعی از سران فرقه را دستگیر و پس از محاکمه به حبس یا اعدام محکوم کرد و هرگونه فعالیت تشکیلاتی آنان در ایران را ممنوع اعلام نمود.دولت امریکا به نفع جواسیس بهائی واکنش نشان داد و رئیس جمهور امریکا رسما از آنان جانبداری کرد که با پاسخ دندان شکن رهبرانقلاب اسلامی مواجه شد.

تشکیلات مخفی بهائیت درایران علاوه بر تبلیغ بر ضدانقلاب در دوران جنگ تحمیلی،ازهیچ خدمتی جهت پیروزی دشمن و رضایت اربابان خودکوتاهی نکردند.آن عده که از سران تشکیلات بودند،اطلاعات را به صورت غیرمستقیم از بهائیان رده های پایین تر جمع آوری کرده و به مرکز محافل بهائی (اسرائیل) ارسال می کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها