امام جمعه بابل گفت: هدایت‌های رهبر معظم انقلاب به‌ویژه در مقابله با فتنه‌ها، زمینه حرکت در مسیر عزتمندانه کشتی انقلاب را در میان تلاطم امواج فتنه‌ها فراهم کرد.
کد خبر: ۸۶۸۸۵۳۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام حسن روحانی در  این هفته از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با تسلیت سالروز ارتحال امام (ره)، امام راحل را معجزه‌گر قرن اخیر دانست و گفت:کار امام (ره) برای بیداری امت و مقابله با ظلم و استبداد هم‌تراز با احیاگری و بیداری انبیاست.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در راستای آرزوی انبیا و اولیای الهی افزود: امام راحل آرزوی انبیا و اولیای الهی یعنی ایجاد حکومت الهی و حاکمیت دین در عرصه اجتماعی را با ایجاد نظام اسلامی محقق کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان زحمات امام خمینی (ره) بود، اضافه کرد: اقتدار و قدرت نظام اسلامی در عرصه بین‌الملل مرهون زحمات و تلاش‌های ایشان برای زنده کردن قوای فروخورده در میان ملت ما بود.

روحانی در ادامه به سالروز انتخاب مقام معظم رهبری،اشاره کرد و گفت: رحلت جانسوز امام راحل یک خسارت بزرگ برای ما بود و با عنایت الهی در انتخاب مقام معظم رهبری، این خسارت بزرگ برای امت اسلامی جبران شد.

امام جمعه بابل به درایت و هدایت مقام معظم رهبری در طول 27 سال گذشته اشاره کرد  و افزود: هدایت‌های رهبر معظم انقلاب به‌ویژه در مقابله با فتنه‌ها، زمینه حرکت در مسیر عزتمندانه کشتی انقلاب را در میان تلاطم امواج فتنه‌ها فراهم کرد.

این مسؤول تاکید کرد: باید شکرگزار نعمت بزرگ ولایت فقیه و مقام معظم رهبری باشیم و سلامتی وجود ایشان در صدر دعاهای ما باشد.



انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها