خبرهای داغ:
خبرگزای بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در نشست اخلاقی بصیرتی خواهران بسیجی حوزه فاطمه الزهرا(س) اظهار داشت: هر انقلابی با آرمان هایش شناخته می شود و شناخت آرمان های انقلاب اسلامی مانع از انحراف شده و ما را از زاویه گرفتن با انقلاب، حفظ می کند.
کد خبر: ۸۶۸۸۴۸۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه وقتی سخن از خط امام، راه، مکتب، هدف یا پیام انقلاب به میان می آید، منظور از آن همان آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی است، گفت: مبنا و ریشه حرکت انقلاب، سعادت بخشی به مردم بود و هدف و خواسته اصلی امام از انقلاب، سعادت بشر در کل نیا بود.

وی حکومت اسلامی را حکومتی دینی سیاسی دانست و با بیان اینکه حرکت امام مبنایی دینی و خدایی با رنگی الهی داشت، آرمان های انقلاب را آرمان هایی الهی و متعالی بیان کرد.

حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه یکی از این آرمان ها، تربیت فرهنگی اسلامی افراد جامعه است و منافع فرد تربیت یافته بر جامعه بالاتر از ملائکه خدا و ضرر تربیت نیافتگان بیشتر از شیطان است، افزود: امام در پی ریاست، مال و منال و ... نبود بلکه او خو را خادم ملت معرفی کرد و یکی از مهم ترین خدماتش همان تربیت خوب افراد جامعه بود.

وی آرمان سیاسی امام را تشکیل حکومت اسلامی با عنوان جمهوری اسلامی دانست و هدف ایشان از این حکومت را دفاع از مظلومین و مستضعفان جهان و مقابله با استکبار و طاغوت عنوان کرد.

ارسال نظرات