خبرگزاری بسیج: نخستین جشنواره فیلم کوتاه آسمان به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۸۶۸۸۴۷۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ باقرصمدی با اعلام این خبر گفت: نخستین جشنواره فیلم کوتاه آسمان در سه بخش: مسابقه، ویژه و جنبی در فرهنگسرای آفتاب باقرشهر برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه سه موضوع برای این جشنواره در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: علاقمندان به فیلم سازی، برای شرکت در این جشنواره باید در قالب سه موضوع : آزاد ، شعارسال ۹۵( اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ) و باقرشهر در مسیر توسعه و آبادانی فیلم کوتاه خود را بسازند از این رو فیلم هایی که با موضوع شعار سال و باقرشهر در مسیر توسعه و آبادانی باشند در بخش ویژه و موضوعات آزاد برای علاقمندان با هر ایده ای در نظر گرفته شده که در بخش مسابقه شرکت داده  و داوری خواهند شد .

دبیر نخستین جشنواره فیلم کوتاه آسمان تصریح کرد: علاقمندان به فیلم سازی باید در دو قالب داستانی و مستند تا سی تیر ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه ارسال نمایند .

صمدی با بیان اینکه کلیه دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم می توانند در این جشنواره شرکت نمایند، خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره فیلم کوتاه می توانند آثار خود را با هر نوع دوربینی حتی دوربین گوشی همراه برای ما ارسال نمایند و از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد و هدف اصلی ما کشف استعدادهای نهفته در بین نوجوانان و جوانان منطقه است .

لازم به ذکر است؛ علاقمندان و فیلمسازان تا سی ام تیرماه ۹۵ برای ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره واقع در باقرشهر، خیابان آیت الله کاشانی، کوی ارغوان، فرهنگسرای آفتاب ارسال نمایند و همچنین می توانند جهت دریافت فرم ثبت آثار و از طریق کانال تلگرام به آدرس @Asemanfestival و یا به صورت حضوری به دبیرخانه مراجعه نمایند .

ارسال نظرات