جانشین ناحیه مقاومت بسیج بابل گفت: حضور گسترده مردم ولایتمدار بابل در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) نشانگر این است که همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران با همه مشکلات ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۸۶۸۸۴۲۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ محمدصادق محمدقلی‌نیا با اعلام حضور بیش از ۲۲۰۰ نفر از مردم ولایتمدار این شهرستان در بیست‌و هفتمین سالگرد رحلت امام‌خمینی(ره) بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران، گفت: با توجه به وفاداری مردم عزیز و شهید پرور شهرستان بابل به ارزش‌های انقلاب اسلامی و حضور پرشور در مراسم رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی باید قدردان این حرکت عظیم در قالب زائرین کوی خمینی عزیز بود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج بابل با اشاره به استقرار کاروان های بابل در محل اسکان حرم مطهر برای مازندران افزود: حضور مردم ولایتمدار شهرستان بابل در سالگرد رحلت امام خمینی(ره)  نشانگر این است که همچنان پای ولایت، رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران با همه مشکلات و سختی‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد.

این مسئول با اشاره به حضور اقشار محتلف مردم در این مراسم معنوی و فرهنگی به بابل نوین گفت:  حضور سالخوردگان، میانسالان و جوانان در  میان کاروان ها نشان از عرض ارادت قلبی مردم  به خمینی کبیر و مقام معظم رهبری است و باید این گونه حرکات ارزشمند را به عنوان الگو را در فضای امروز جامعه ترویج دهیم.

گفتنی است؛ کاروان‌های اعزامی از بابل در قالب یک کاروان پیاده، ۸۲ دستگاه مینی‌بوس، ۴ دستگاه اتوبوس یک دستگاه آمبولانس در مراسم سالگرد امام (ره) حضور دارند.


انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها