خبرهای داغ:

برگزاری یادمان آیت الله دانش پژوه و 60 شهید روحانی و فقید روستای عالم خیز ابرسج شاهرود

مراسم چهلمین سال حضرت آیت الله دانش پژوه و یادمان بیش از 60 شهید و فقید روستای عالم خیز ابرسج شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۸۴۱۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در سالگرد ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد، مراسم چهلمین سال-یاد حضرت آیت الله دانش پژوه و یادمان بیش از 60 روحانی شهید و فقید روستای عالم خیز ابرسج شهرستان شاهرود گرامی داشته شد.

در این اجتماع باشکوه که در حسینیه سیدالشهدا(ع) این روستا برگزار شد، آیت الله شاچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود، ائمه جمعه سراسر استان، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه های قائم آل محمد(ص) و نینوای استان گلستان و دکتر حسینی و دکر تجلالی نمایندگان مردم شاهرود و میامی و تهران ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند یاد و خاطره این عالم فرزانه و بیش از 60 روحانی شهید و فقید روستای ابرسج گرامیداشته شد.

حجت السلام مصطفی دانش پژوه در این مراسم با ارائه گزارشی از برگزاری این یادمان اظهار کرد: این برنامه در بزرگداشت آیت الله علی اصغر دانش پژوه و روحانیان و علما بزرگ ابرسج برگزار شده است و تلاش است یاد و خاطره این بزرگان گرامی داشته شود.

وی با بیان ریشه خانوادگی آیت الله دانش پژوه گفت: این عالم در خانواده عالم پرورش یافت و از این طایفه بیش از 120 نفر عالم و روحانی پرورش یافته اند که امروز در پایگاه های امام زمان(عج) در شاهرود،مشهد و قم مشغول به تحصیل و تربیت شاگردان مکتب امام صادق(ع) هستند.

در این برنامه کتاب یادنامه جاودانه های ابرسج به نویسندگی حجت السلام مصطفی دانش پژوه رونمایی شد که در آن در خصوص علماء و روحانیون روستای ابرسج به تفصیل آورده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها