سخنران مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در نوشهر گفت:بعد از امام(ره) سکان این انقلاب در دست اشبه‌الناس به امام(ره) است و جهان نیز به هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری اعتراف می کند.
کد خبر: ۸۶۸۸۴۱۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در مازندران،حجت‌الاسلام صفت‌الله محمدی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد 42 که با حضور مسئولان و مردم در  مسجد جامع نوشهر برگزار شد؛ با گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدای قیام پانزده خرداد، به تشریح شخصیت امام خمینی(ره) پرداخت و با بیان اینکه  امام خمینی (ره)محبوب‌ترین شخصیت قرن است، گفت: راز محبوبیت امام(ره)  بخاطر ایمان به خدا بود.

وی ادامه داد: ایمان امام(ره) ، ایمانی خالص بود و تمام ویژگی‌های یک انسان مومن حقیقی در امام(ره) وجود داشت.

محمدی با اشاره به انس امام(ره) با قران ،افزود: امام(ره)  در ایام ماه مبارک رمضان تمام ملاقات‌ها را تعطیل می‌کردند و به ختم قرآن مشغول می‌شدند.

وی تکیه و توکل به‌خدا  را از دیگر ویژگی‌های امام راحل برشمرد و اضافه کرد: امام(ره) زمانی شروع به مبارزه با طاغوت کرد که در آن زمان یا باید به غرب و یا به شرق تکیه می‌کرد اما ایشان به هیچ‌کدام تکیه نکرد و شعار قرآنی "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" را در مردم نهادینه کرد.

این مسئول فرهنگی با تصریح بر اینکه امام در عصر خفقان طاغوت هرگز از خدا غافل نبود،اظهار کرد:  این نهضت عظیم با تکیه امام (ره) بر خدا بوجود آمد و دوست و دشمن به عظمت نهضت امام(ره) اعتراف می‌کنند.

محمدی گفت: امام خمینی(ره) حامی ستمدیدگان بود و تعبیرشان از اسلام ناب محمدی، اسلام پابرهنگان، مستضعفان و مظلومان بود و از اسلام آمریکائی به اسلام مرفحین بی‌درد یاد می‌کرد.

وی در پایان گفت: بعد از امام(ره) سکان این انقلاب در دست اشبه‌الناس به امام(ره) است و  جهان نیز به هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری اعتراف می کند.


انتهای پیام/ع


ارسال نظرات
پر بیننده ها