فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت:۳۳۰ زائر اعزامی از بندر آستارا به حرم مطهر امام راحل شامل زائران خواهر و برادر شهرستان هستند که ۹۰ نفر از این تعداد را خواهران و مابقی را برادران تشکل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۸۸۳۷۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا؛ سرهنگ پاسدار محمد علی‌ علی‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در حاشیه اعزام کاروان سواره به مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این کاروان زیارتی در یک برنامه دو روزه به منظوره شرکت در عزاداری آیین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) رهسپار حرم مطهر شدند.

وی افزود: ۳۳۰ زائر اعزامی از بندر آستارا به حرم مطهر امام راحل شامل زائران خواهر و برادر شهرستان هستند که ۹۰ نفر از این تعداد را خواهران و مابقی را برادران تشکل می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: این کاروان با ۷ دستگاه اتوبوس و دو خودروی سواری راهی تهران شدند تا در مراسم عزاداری سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شرکت کنند.

سرهنگ علی‌زاده گفت: مهمترین برنامه کاروان های اعزامی حضور منسجم زائرین در آیین ۱۴ خرداد و بهره گیری از رهنمودهای ولی امر مسلمانان جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی)  است.

گفتنی است، علاوه بر اعزام زائران به حرم حضرت امام خمینی(ره) برای شرکت در سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، مراسمات ویژه ای نیز به مناسبت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سطح شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار می‌شود.

ارسال نظرات