رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ثمره خلاقیت و نوآوری امام راحل ما وجود سازمان هایی همچون بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که هنوز کشور از ثمرات آن ها برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۸۸۳۵۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه مسیر امام خمینی(ره) مسیر الی الله بود اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با تأسی از ایشان، در جستجو دستیابی به تعالی و ارزش هاست.

وی شجاعت، شهامت، هوش سرشار، درک بالای محیط، ساده زیستی، خلاقیت و نوآوری را از ویژگی های بارز امام (ره) دانست و افزود: هوش امام خمینی (ره) در پیش بینی و شناسایی آن چه در اطرافشان می گذشت نشان درک درست و اطلاعات بالا از محیط اطراف بود تا انقلاب نوپای ما از نیرنگ دشمنان داخلی و خارجی در امان بماند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جانشین پروری بنیانگذار انقلاب، تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب ما در مکتب امام (ره) پرورش پیدا کردند، ایشان با ساده زیستی و شخصیت جذاب که کمتر سراغ داریم، پایه گذار آینده ای پرفراز و بهتر برای ما شدند.

دکتر یوسف زاده در پایان خاطرنشان کرد: ثمره خلاقیت و نوآوری امام راحل ما وجود سازمان هایی همچون بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که هنوز کشور از ثمرات آن ها برخوردار است.

ارسال نظرات