خبرهای داغ:
در گرامیداشت ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد؛

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی حمید شاکرنژاد در شاهرود

در گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی (حمید شاکرنژاد) در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۸۳۵۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آستانه ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد سال 1342، محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی (حمید شاکرنژاد) در مسجد مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که اقشار مختلف مردم و مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند، قاری بین المللی جمهوری اسلامی ایران (حمید شاکرنژاد) به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید از سوره های انعام و شمس پرداخت که مورد استقبال و تشویق حضار قرار گرفت.

در این مراسم که قاری ممتاز شهرستان وحید الدین وحدینیا نیز به تلاوت کلام الله مجید پرداخت، حجت السلام شریعتمدار طهرانی رئیس دانشکده علوم قرآنی شاهرود نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به برگزاری این محفل قرآنی گفت: این محفل قرآنی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و ترویج فرهنگ قرآنی و اهمیت دادن به قرآن در زندگی به عنوان کتاب زندگی ساز ما و ترویج آن در بین جامعه و توجه دادن به قرآن برای پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی برگزار شده است.

این محفل قرآنی به همت کمیته دانشجویی و قرآنی ستاد ارتحال امام راحل شهرستان شاهرود و همکاری ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان،امام جمعه بیارجمند،مسئولین دانشگاه های شهرستان، فرماندهان یگان های نظامی و انتظامی و مسئولین برخی ادارات شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها