خبرگزاری بسیج: معاون آماد و پشتیبانی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به ماموریت های ذاتی این معاونت در خدمات رسانی، خدمت به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) را بالاترین افتخار این مجموعه دانست.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۹۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حمید شمس، اظهار داشت: با توجه به انجام ماموریت های محوله در طول سال های متمادی برگزاری مراسم ارتحال امام، هر سال نسبت به سال های گذشته کار ها بهتر و باکیفیت بالاتری انجام می شود، اما با توجه به گستردگی مراسم و حجم بالای کار، پذیرایی از زائران آنطور که شایسته است انجام نمی شود لذا اگر قصوری در میمان نوازی و میزبانی از زائران صورت می گیرد، نقایص کار را به بزرگواری خود ببخشند.

وی خاطر نشان کرد: برخی افراد صرف هزینه برای برگزاری مراسم با این وسعت را هدر رفتن سرمایه ها می دانند، اما تاریخ انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس گواهی می دهد که هجمه ها و دسیسه های مختلفی بر علیه انقلاب و کشور از سوی دشمنان و مخالفان نظام صورت گرفته و سرمایه های مالی و انسانی زیادی برای حفظ انقلاب و کشور پرداخته ایم. این در حالی است که نسل جوان هیچ اطلاعی از مشکلاتی که در طول 38 سال از انقلاب با آن درگیر بودیم نیستند؛ برگزاری این مراسم بهانه ای است برای یادآوری مخاطرات و حوادثی که در طول این سال ها با آن دست و پنجه نرم کردیم و اگر رویدادهای انقلاب مرور و تکرار نشود، سرمایه اجتماعی عظیمی که هزینه های مالی و انسانی زیادی برای نگهداری آن صرف کرده ایم فراموش خواهد شد و به هدر خواهد رفت. و این موضوع زمانی بیشتر آشکار می شود که مقام معظم رهبری نگران تحریف شخصیت امام هستند و بر مرور وصیت نامه امام و استناد به سخنان امام از منابع موثق و معتبر تاکید می کنند.    

 

ارسال نظرات