به منظور حضور در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره)؛
356 زائر از خواهران بسیجی و غیربسیجی از سطح حوزه‌های بسیج ناحیه اراک عازم حرم مطهر امام خمینی(ره) شدند.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۴۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، امسال نیز آن 14 خرداد فراموش نشدنی از راه رسید و بار دیگر مردم ولایی ایران با حضور در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام‌خمینی(ره) با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.

کاشانی مسئول روابط عمومی حوزه کوثر سه بسیج ناحیه اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی از اعزام بیش از 80 زائرین به مراسم ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) خبر داد.

وی با بیان اینکه امروز از هر زمان دیگر نیازمند ترویج اندیشه‌های حضرت امام هستیم و باید در مسیری که امام (ره) برای ما ترسیم کرده است بیش از پیش استوار باشیم بر اجرای برنامه‌های عزاداری در سطح پایگاه‌ها در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام تاکید کرد.

مسئول روابط عمومی حوزه کوثر سه بسیج ناحیه اراک تصریح کرد: ماهیت انقلاب اسلامی، پدید آوردن یک تمدن نوین اسلامی بود، حضرت امام(ره) به عنوان کانون هدایت و خط دهی انقلاب اسلامی دارای ویژگی‌هایی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری این خصلت‌ها به تنهایی کافی بود از یک فرد، انسانی بزرگ بسازد.

مهدوی مسئول روابط عمومی حوزه کوثر دو بسیج ناحیه اراک نیز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی از اعزام 145 به مراسم ارتحال حضرت امام(ره) خبر داد و گفت: این تعداد زائر در قالب 4 دستگاه اتوبوس راهی حرم مطهر خواهد شد.

وی افزود: توزیع بروشور و کتابچه به منظور تبیین و معرفی شخصیت حضرت امام راحل از برنامه‌های جنبی خواهد بود همچنین حضور مبلغه به منظور پاسخ به سوالات زائرین و معرفی اندیشه‌های حضرت امام(ره) کاروان را همراهی خواهد کرد.

رحیمی مسئول روابط عمومی حوزه کوثر یک بسیج ناحیه اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از اعزام 90 زائر از این حوزه در قالب دو دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: مردم‌سالاری دینی یکی دیگر از ارمغان‌هایی است که امام خمینی(ره) برای ایران اسلامی و حتی جهان اسلام آورد، ایشان اسلام ناب را احیا کرد و زندگی با عزت و اقتدار را نصیب ملت ایران کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) پدری دلسوز و مهربان برای ملت ایران اسلامی بود بایستی با برنامه‌ریزی دقیق اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) در جامعه و برای نسل آینده ترویج و گسترش یابد و در این زمینه نیز بیشتر مطالعه کرد.

رحیمی تاکید کرد: اگر امروز، جمهوری اسلامی ایران از اقتدار، اعتبار و جایگاهی شایسته در جهان برخوردار است، به سبب انقلاب اسلامی به رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب و در ادامه رهبری‌های مقام معظم رهبری است.

مسئول روابط عمومی حوزه کوثر6 بسیج نایحه اراک نیز از اعزام 41 زائر خواهر از شهرستان ساروق خبر داد و گفت: امروزه همه بایستی در کنار قران کریم و کتب دینی، یک جلد وصیت‌نامه امام را نیز در خانه‌هایشان نگهداری کرده و به‌دقت یک‌بار مطالعه کنند.

وی افزود: فظ خط و سیره حضرت امام (ره) و صیانت از میراث گرانقدر ایشان یعنی اصل ولایت مطلقه فقیه برای جلوگیری از هرگونه تحریف و بدعت در مسیر انقلاب اسلامی امری ضروری و تضمین کننده صیانت جامعه اسلامی ازگزند فتنه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات