رئیس هلال احمر نوشهر خبر داد:

وقوع سیلاب در کجور / امداد رسانی به مناطق سیل زده

در پی بارشهای رگباری و جاری شدن سیلاب در بخشهایی از منطقه کجور شهرستان نوشهر، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان سیلاب هستند.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۲۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،امیرحسین عسگرزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت :در پی بارندگی  دیروز و امروز بخش کجور دچار سیل شدو بر اثر آن برخی خودروها و افراد در مسیر جاده ها گرفتار شدند.

وی با اشاره به حضور نیروهای پایگاه امداد و نجات بخش کجور در مناطق سیل زده و اقدامات به امداد رسانی، افزود: در سیل روز گذشته کجور تعداد 80 خودروی گرفتار در سیل جاده ای توسط عوامل امداد و نجات هلال احمر نوشهر و کجور رهاسازی شده و نجات یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر با بیان اینکه نیروهای امدادی هلال احمر تا نیمه شب گذشته در مناطق سیل زده کجور حضوری فعال داشتند، خاطر نشان كرد: توزیع 12 تخته موکت،48 تخته پتو،48 قوطی کنسروجات، 6شعله چراغ والور،6 ست بهداشتی و 6 ثوب البسه از جمله خدمات ارائه شده به آسیب دیدگان سیلاب دراین منطقه بوده است. .

عسگرزاده در پایان گفت: ساعتی قبل نیز بارش های شدید و ناگهانی باران در بخش کجور سبب جاری شدن سیل و اختلال در رفت و آمد خودروها در مسیر شد که با حضور به موقع نیروهای امداد و نجات هلال احمر و دیگر دستگاه ها، مسیرها بازگشایی و تردد در آن به صورت عادی در جریان است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها