خبرهای داغ:
نعمت الهی با بیان اینکه یکی از ویژگی های امام بیداری اسلامی خواند و خاطر نشان کرد:امام با بیداری اسلامی جنگ بین حماسه و عرفان را برپاکرد و با این حرکت تمام معادلات سیاسی کشورهای جهان را برهم زد.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۱۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز در مراسم سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب در مسجد امام خمینی تیپ 116 شهید صفوی گفت:باورهایی که در جامعه اسلامی ایران وجود دارد متفاوت از باورهای جامعه های دیگر مردم جهان است.
حجت السلام نعمت الهی در ادامه از نقش رهبری و اجتماعی  امام (ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی  یاد کرد وگفت: قدرت اجتماعی امام قدرت ماندگار و تکیه بر ارزش های اسلامی است.
وی سیاست ،فرهنگ و اقتصاد را از پایه های رهبری دانست و افزود:امام در هیچ دانشگاه داخلی و خارجی تحصیل نکرداما به تمام اموررهبری یک جامعه اسلامی آگاه بود.
حجت السلام نعمت الهی امام را یک سیاست مدار باهوش و توانمند خواند و گفت:سیاست امام یک سیاست علوی بود.
وی یکی دیگر از ویژگی های امام را بیداری اسلامی خواند و خاطر نشان کرد:امام با بیداری اسلامی جنگ بین حماسه و عرفان را برپاکرد و با این حرکت تمام معادلات سیاسی کشورهای جهان را برهم زد.
حجت اسلام نعمت الهی در پایان از ساده زیستی امام یاد کرد و افزود:امام آمد ،با مردم زندگی کرد وبه دلیل روابط اجتماعی بالا ،ایمان قوی ،عمل صالح و ترس از خدا ماندگار شد.


1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها