خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد

اجرای 190 برنامه به مناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال امام(ره)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: 190 عنوان برنامه متنوع به مناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام(ره) در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۱۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محسن شکرنیا اظهار داشت: بیش از 190 عنوان برنامه توسط دستگاه‌های اجرایی مختلف در سراسر استان به مناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام(ره) به مرحله اجرا گذاشته می‌شود، که به طور قطع این مراسم‌ها به صورت مردمی برگزار خواهد شد.

وی فرا رسیدن سالروز رحلت جان‌سوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت گفت و ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مختلف با یاد و نام امام امت باید در طول سال استمرار پیدا کند و اشاره به بیانات و خط فکری ایشان نباید منحصر به مناسبت‌های ملی، میهنی و مذهبی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به جمع‌بندی برنامه‌های امسال توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های آذربایجان غربی، از همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف در این زمینه قدردانی کرد و گفت: هر سازمان در این زمینه به سهم خود قدم مثبت و حرکت سازنده‌ای داشته است.

شکرنیا برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع‌های مختلف، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، برپایی مسابقات با محوریت وصیت‌نامه الهی و سیاسی حضرت امام(ره) برای تبیین مبانی فکری ایشان، مبارزه با طاغوت و دشمنان را اهم برنامه‌ها برشمرد و گفت: هر سازمان فراخور مخاطبان و جامعه هدف خود برای گرامیداشت این روز اقدام می‌‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی برگزاری سه برنامه محوری در ارومیه را مورد اشاره قرار داد، گفت: پنج‌شنبه 13 خرداد ماه ساعت 21 بعد از اقامه نماز جماعت در حسینیه اعظم عاشقان ثارالله واقع در بلوار هفت تیر جنب ترمینال مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام سید جلال حسینی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم دیگر در روز جمعه 14 خرداد ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام جواد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان خبر داد.

شکرنیا به برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله 15 خرداد ساعت 11 صبح شنبه هفته آینده در مسجد حضرت موسی‌بن‌جعفر (ع) واقع در خیابان ارشاد با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده ولی فقیه در امور افغانستان اشاره کرد و گفت: به طور قطع حضور حداکثری و باشکوه مردم متدین و انقلابی زینت‌بخش این محافل خواهد بود.

این مسؤول بر ضرورت صیانت از افکار و اندیشه‌های حضرت امام(ره) و مقابله با تحریف این راه تاکید و تصریح کرد: جریان‌های معاند تحریف خط امام(ره) به ویژه فراموش شدن شعار «مرگ بر آمریکا» و تعدیل روحیه استکبارستیزی این ملت سلحشور را دنبال می‌کنند، حال آنکه این سری تلاش‌ها به معنای واقعی کلمه عبث و بیهوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اظهار اینکه تحریف خط امام و جلوگیری از اشاعه اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب از ابتدا دنبال می‌شد، بیان داشت: اما امروزه این سری اقدامات بیش از پیش شدت پیدا کرده است، ولی این سری تکاپوهای نافرجام نشان‌دهنده حی و زنده بودن راه امام و شهدا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار