خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدا:

اعزام بیش از 12 هزار زائر به حرم امام(ره) از آذربایجان غربی

مسئول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه از صبح امروز اعزام کاروان های زائران به حرم امام(ره) آغاز شده، تعداد زائران حاضر در مراسم از این استان را بیش از 12 هزار نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۰۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار حسنعلی چراغی در آخرین جلسه هماهنگی کاروان اعزامی به حرم امام خمینی(ره) که در تهران برگزار شد، اظهار کرد: به منطور هرچه بهتر برگزار شدن این اردوها برنامه های متنوع فرهنگی در کاروان ها و اتوبوس تدارک دیده شده که توسط مسئولین کاروان ها برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع اعزام زائران از استان به حرم مطهر، برنامه ریزی های خوبی به منظور تشکیل گروه های اعزامی و نیز برنامه های جنبی در کنار حرم نیز اندیشیده شده است.

وی، با اشاره به اینکه همکاری های مناسبی میان مسئولین اردویی سپاه کرج و فرماندهان حوزه های بسیج با مسئولین کاروان های اعزام وجود دارد، عنوان کرد: خوشبختانه شاهد این هستیم که تمام همکاری ها در راستای بهتر برگزار شدن اردوها و نیز بالا بردن توانایی کاروان ها از لحاظ تامینی و آماد می باشد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی، ضمن تقدیر از تلاش های اعضای ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) استان در تهران، خاطرنشان کرد: امسال همانند سال های گذشته همکاری خوبی میان ادارات و سپاه در بهره گیری از توانمندی نهادهای مختلف برقرار بود به نحوی که تمام تلاش نهادهای دولتی و غیردولتی در راستای برگزاری اردوی خوب برای زائران بوده است.

وی، در خصوص کاروان اعزامی از اقشار بسیج نیز بیان داشت: خوشبختانه امسال شاهد حضور بیش از یک هزار و 700 نفر از بسیج ادارات و سازمان بسیج کارگری در حرم هستیم که جدای از کاروان های اعلامی در انی محل حاضر می شوند.

سرهنگ چراغی در پایان از حضور اکیپ های خودجوش مردمی در مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی(ره) نیز خبر داد و گفت: بیش از یک هزار نفر نیز به صورت خودجدش در این مراسم حاضر خواهند شد.

ارسال نظرات