خبرهای داغ:
مسؤول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام(ره) در آذربایجان غربی خبر داد
مسؤول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام(ره) در آذربایجان غربی گفت: مسابقات فرهنگی در کاروان‌های اعزامی به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۰۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یوسف شاکر اظهار داشت: برای کاروان‌های اعزامی به مراسم بزرگ ارتحال حضرت امام(ره) برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است، که برگزاری مسابقه از فرمایشات رهبری با محوریت «جلوگیری از تحریف شخصیت حضرت امام(ره)» اهم این برنامه‌ها را شامل می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، این روز را به اقشار مختلف مردم در استان تسلیت گفت، ادامه داد: برای این روز ویژه‌برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

این مسؤول با اشاره به اعزام 12 هزار نفر از استان برای شرکت در مراسم ارتحال که در حرم مطهر امام خمینی همه ساله برگزار می‌شود، بیان داشت: بیشترین استقبال و اعزام از ارومیه و خوی صورت گرفته است، سایر شهرستان‌ها نیز به تناسب جمعیت خود زائر اعزام کرده‌اند.

شاکر زمان اعزام زائران برای حضور در مراسم مورد اشاره را 13 خرداد ماه عنوان کرد و ادامه داد: اردوگاهی در کرج برای اسکان زائران اعزامی از آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه زائران بعد از اقامه نماز صبح در مراسم ویژه این روز شرکت خواهند کرد، بیان داشت: زائران روز جمعه بعد از پایان یافتن مراسم به سمت آذربایجان غربی حرکت خواهند کرد.

مسؤول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام در آذربایجان غربی ضمن اشاره به حضور یافتن اقشار مختلف مردم و همه گروه‌های سنی در این مراسم، گفت: یاد، راه و اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب همچنان در بین مردم زنده است.

شاکر همراهی یک نفر روحانی با هر کاروان اعزامی را مورد اشاره قرار داد، بیان داشت: روحانیان در انتقال ارزش‌ها، باورها و تبیین بایدها و نبایدهای انقلابی‌گری به معنای واقعی کلمه نقش زیادی دارند، که باید از هر فرصت برای گام برداشتن در این زمینه استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلف برای این روز در سراسر استان و ارومیه تدارک یافته است، خاطرنشان کرد: مردمی بودن این مراسم‌ها و برنامه‌ها نکته حائز اهمیت این سری فعالیت‌ها است.

این مسؤول بر ضرورت صیانت از افکار و اندیشه‌های حضرت امام در همه ایام سال نه‌تنها در مناسبت‌های ملی، میهنی و مذهبی تاکید و تصریح کرد: باید نسل جدید را برای شناخت هر چه بیشتر امام خمینی سوق دهیم.

ارسال نظرات