"اندیشه‌های امام (ره) درباره مبارزه با استکبار جهانی تبیین شود"
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) در یک‌صد نقطه شهری و روستایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۹۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹

حجت‌الاسلام عباس هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده در سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) امام‌خمینی(ره) اظهار داشت: به مناسبت بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام‌خمینی(ره) در یک‌صد نقطه شهری و روستایی در سطح استان شاهد مراسم ویژه‌ای خواهیم بود.

وی افزود: در شهرستان اراک با حضور عاشقان ولایت برنامه‌های در نظر گرفته شده از ساعت 11 صبح در مصلی‌بیت‌المقدس این شهرستان برگزار خواهد شد همچنین در زادگاه حضرت امام‌خمینی(ره) نیز از ساعت 10 صبح شاهد برگزاری مراسم ویژه‌ای با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد:برای دومین سال متوالی براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، ویژه مراسم بزرگداشت سالگرد امام راحل در سطح 30 بقعه متبرکه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان به مظنور معرفی و تبیین سیره حضرت امام‌خمینی(ره) گفت: در راستای ترویج اندیشه و تبیین ابعاد مختلف زندگی حضرت امام‌خمینی(ره) در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بیش از 10 هزار جلد کتاب، یک‌هزار نسخه نرم افزار چند رسانه‌ای، 20 هزار بروشور و ویژه‌نامه در بین عزاداران توزیع خواهد شد.

وی افزود: برپایی نماشگاه‌های عکس، خوشنویسی، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع وصیتی‌نامه حضرت امام‌خمینی(ره) و سبک الگوی زندگی رهبر فقید انقلاب همچنین برپایی نمایشگاه کتاب از مجموعه آثار ارزشمند امام راحل از دیگر برنامه‌های جنبی اجرای مراسم در نقاط مختلف استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد:گفتمان و شخصیت منحصر به فرد امام خمینی(ره) باعث بیداری افکار جامعه جهانی و آزادی بخشی شد و امروز نیز بایستی از سوی آحاد جامعه تلاش شود تا اندیشه‌های امام (ره) درباره مبارزه با استکبار جهانی در سطح جامعه به ویژه برای نسل‌های آینده انقلاب اسلامی تبیین شود.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام‌خمینی(ره) گفت: آنچه حضرت امام‌خمینی(ره) را به عنوان رهبری ممتاز و بی‌نظیر مطرح کرد مجموعه‌ای از ویژگی‌های فردی، اجتماعی سیاسی و عرفانی ایشان بود او تربیت و تزكیه را مقدم بر تعلیم و آموزش می‌دید و معتقد بود كه دانش با همه شرافتش آنگاه كه توأم با تزكیه نفس نباشد همچون ابزاری در خدمت هدف‌های شیطانی به كار گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات