فرمانده سپاه رامسر گفت : بیش از ۴۰۰ نفر از بسیجیان رامسر به مرقد مطهر امام خمینی (ره) برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۷۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ محمد جعفری امروز در جمع  خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: امام خمینی (ره) بزرگ مردی در تاریخ جهان است که توانست با توکل  بر خدا و با اتکای به اتحاد آحاد مردم  رژیم طاغوتی را مورد حمایت بسیاری از کشورهای غربی و استکباری بود را شکست دهد و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی نوید بخش بیداری در جهان شد  و این پیروزی بزرگ اقدامی بود که امام خمینی (ره) آن را آغاز و به سرانجام رساند.

فرمانده سپاه رامسر در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه مراسم سالگرد امام اشاره و  اظهار کرد: برگزاری برنامه های سالگرد ارتحال امام چه در سطح شهرستان و چه در مرقد مطهر امام موجب بیعت مجدد آحاد مردم با آرمان های انقلاب و امام می شود.

فرمانده سپاه رامسر گفت :  بیش از ۴۰۰ نفر از بسیجیان رامسر به مرقد مطهر امام خمینی (ره) برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) اعزام می شوند.

این مسئول تصریح کرد: حضور بسیجیان، پاسداران و تیم های امدادی جهت پشتیبانی از زائرین مرقد مطهر امام نیز در کنار این زائرین هستند تا بتوانند در صورت لازم کمک ها و اقدامات لازم را در جهت تسهیل امور انجام دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها