نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ساوه در گفت‌وگو با بسیج؛
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ساوه گفت: حضرت امام(ره) بارزترین شخصیتی بود که با اندیشه‌های بلند الهی برای عزت و استقلال ملت ایران تلاش کرد و مسیر تاریخ ایران را دگرگون ساخت از این‌رو می‌بایست اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب برای آیندگان تبیین شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۴۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴

حجت‌الاسلام محمد صادق شعبان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت امامخمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) عالم به دین و مخلص بود این دو ویژگی برای امام برتری علمی آورد.

وی افزود: حضرت امام (ره) در عین حال که بسیار متواضع بودند عزت نفس بالایی داشتند و از هرگونه ذلت برای خود و مسلمین متنفر بودند و نسبت به تحقیر مسلمان غیرت و حساسیت ویژه‌ای داشتند.

مسئول نمایندگی‌ولی‌فقیه در سپاه ساوه تصریح کرد: رسالت امام خمینی (ره) بر محور زنده نمودن دین، حاکمیت اخلاق و جامعه پذیری اخلاقی استوار بود.

حجت‌الاسلام شعبان‌پور با اشاره به لزوم شناخت اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) گفت: شناخت آرمان‌های امام خمینی(ره) و طرح‌ها و اهداف ایشان برای رهایی جوامع و ملل از استیلای سلطه گران و راه یابی آنان به زندگی سعادتمندانه و عزت مندانه از نکات مهم و حائز اهمیت در هر برهه از زمان است که تنها با شناخت اندیشه‌های امام راحل می‌توان نسبت به این مسئله واقف شد.

وی افزود: حضرت امام(ره) از همان دوران جوانی شخصی قاطع بودند، کتاب کشف الاسرار را که در سال 1323 شمسی توسط ایشان به نگارش درآمد یک کتاب کلامی، توحیدی و بر ضد وهابی‌گری است که در پاسخ به کتاب انحرافی "اسرار هزار ساله" نوشته شده است.

مسئول نمایندگی‌ولی‌فقیه در سپاه ساوه تصریح کرد: رویکرد امام (ره) نگاه آزاد اندیشانه نسبت به دیگر مذاهب بود که به تاسیس وحدت اسلامی انجامید و در نتیجه، عزت و هیبت را برای اسلام به ارمغان آورد.

حجت‌الاسلام شعبان‌پور خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تهذیب نفس، دوری از مادیات دنیوی و بی‌توجهی به تمجید و تعارفات معمول در عالم قدرت، توانست با ساده زیستی و ساده گویی، قلوب جهانیان را فتح کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات