خبرهای داغ:
با حضور نماینده پیشین ولی‌فقیه در ستاد مرکزی کل سپاه صورت می‌گیرد
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید از برگزاری آیین بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در جمعه 14 خردادماه جاری با حضور نماینده پیشین ولی‌فقیه در ستاد مرکزی کل سپاه در مصلای نماز جمعه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۳۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

موسی زارعی امروز در حاشیه اعزام زائران حرم امام خمینی (ره) از سپاه این شهرستان با گرامیداشت یاد و نام امام و شهدا اظهار داشت: عزت، امنیت، اقتدار و هویت امروز ایران و ایرانی مدیون هدایت و رهبری امام و جان‌فشانی شهداست.

وی وجود مقام معظم رهبری که سکان هدایت انقلاب را با درایت و تدبیری بی‌نظیر به عهده گرفتند، سعادتی بزرگ خواند و بر لزوم صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های امام و انقلاب در زیر پرچم رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید کرد.

زارعی به شور و استقبال هرساله مردم از نقاط دور و نزدیک کشور برای حضور در آیین بزرگداشت ارتحال امام (ره) اشاره کرد و آن را همایشی سیاسی خواند که حقانیت انقلاب و راه امام را اثبات می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در پایان سخنان خود با اشاره به بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان از برگزاری آیین بزرگ بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی با حضور نماینده پیشین ولی‌فقیه در ستاد مرکزی کل سپاه، حجت‌الاسلام سید محی‌الدین میرمرشدی در مصلای نماز جمعه اقلید (حسینیه بازار) خبر داد که از ساعت 10:30 صبح فردا جمعه 14 خردادماه جاری آغاز می‌شود.

500 زائر از اقلید برای شرکت در آیین بزرگداشت ارتحال امام (ره) به تهران اعزام شدند که این زائران پس از زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران، چهاردهم خردادماه برای شرکت در آیین سالگرد رحلت امام (ره) در حرم حضرت امام حاضر خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها