خبرهای داغ:

پایگاه شهدای آقبراز در هوراند افتتاح شد

خبرگزاری بسیج: پایگاه حوزه مقاومت بسیج شهدای آقبراز با حضور مسئولان هوراند افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۲۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه هوراند در این آیین ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: انقلاب اسلامی جانی دوباره به ایران داد و آن را تا جایی رسانده است که اکنون در کانون توجه جهان است و همه آن را به عنوان کشوری قدرتمند به حساب می آورند.

به گزارش خبرنگار خبگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمدرضا سلطان زاده با بیان اینکه پایگاه ها و مساجد خط مقدم سنگر اسلام است و باید در حفظ و نگهداری از آنها بکوشیم، افزود: بسیجیان باید در همه زمینه ها از جمله مسائل فرهنگی و اقتصادی نسبت به حل مشکلات جامعه تلاش کنند.

وی ادامه داد: در راستای این هدف باید از پایگاه ها و مساجد به عنوان مرکز فکری خود استفاده کنند و تلاش دشمنان در عرصه های مختلف از جمله فرهنگی را ناکام سازند و در راستای تحقق اهداف انقلاب که مدنظر امام خمینی(ره) بود حرکت کنند.

سلطان زاده در بخش دیگر سخنان خود به نقشه دوم دشمن درباره تحریف سخنان امام اشاره و بیان داشت: دشمنان تلاش دارند سخنان امام را به گونه ای دیگر جلوه دهند تا نظام الهی جمهوری اسلامی ایران را به جایی سوق دهند که جایی جز سقوط نظام نیست.

وی اضافه کرد: نقشه سوم دشمن استفاده از گروه های تروریستی است که در راستای تحقق اهداف نظام استکباری بوجود آمده اند گروه های تروریستی در حالی که الله اکبر می گویند مسلمانان را به طور وحشتناکی به شهادت می رسانند و امروز آن ها اسلام را که دین صلح است طوری به جهانیان معرفی کرده اند که افراد جهان به چشم یک دین افراطی به دین مبین اسلام نگاه می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها