"اندیشه ظلم ستیزی حضرت امام(ره) برخاسته از تفکر دینی بود"

راه امام خمینی(ره) پس از انتخاب مقام معظم رهبری تداوم یافت

مسئول تعلیم و تربیت بسیج ساوه گفت: با گذشت 27 سال از زعامت و امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می‌بینیم انقلاب اسلامی با محوریت ولایت مطلقه فقیه راه تعالی و پیشرفت معنوی و مادی را پیموده است.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۰۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲

حجت‌الاسلام میرحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: موضع‌گیری مقتدرانه در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی از شاخصه‌های اصلی مکتب امام(ره) است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام(ره) با ایستادگی در برابر ظلم و ستم جهانخواران الگوی مناسبی برای تمامی آزادیخواهان جهان شد، انقلاب اسلامی جهانیان را متعجب ساخت حضرت امام خمینی(ره) حرکت انقلاب اسلامی را به گونه‌ای هدایت کرد که شعار نه شرقی و نه غربی را محقق کرده و ندای آزادیخواهی سر داد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج ساوه تصریح کرد: بایستی اندیشه‌ها و رهنمودهای این رهبر الهی پیرامون موضوعات مختلف برای مسئولین و آحاد جامعه یادآوری گردد.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اندیشه حضرت امام راحل در زمینه استقلال گفت: استقلال امام(ره) امتياز و تفاوتی كه در انديشه و عمل نسبت به ديگر رهبران انقلابی و رجال سياسی داشت، برخاسته از شناخت ایشان نسبت به اسلام و ايمان به حقانيت و كارآيی مكتب انسان ساز اسلام بود.

وی در خصوص روحیه استکبار ستیزی حضرت امام افزود: از آرمان‌های بزرگ امام(ره) مبارزه با استکبار جهانی و مرعوب نشدن از قدرت‌های جهانی و حمایت از مستضعفان و محرومان و توجه به ملت‌های مظلوم دنیا، گسترش قسط و عدل بود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج ساوه تصریح کرد: تفکرات حضرت امام(ره) تفکر اسلام و قرآن است، اقشار مختلف از سراسر کشور با حضور در جوار حرم این حضرت امام راحل و استماع بیانات مقام‌معظم رهبری با آرمان های والای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

وی افزود: اندیشه ظلم ستیزی حضرت امام(ره) که برخاسته از تفکر دینی و باور ناب مذهبی ایشان بود، از یک سو با طرح پدیده ظلم ستیزی به عنوان تکلیف دینی، موجب شد که این تفکر با غیرت دینی امت اسلامی گره خورده و برای همیشه به عنوان یکی از الزامات و تکالیف دینی نقش آفرین گردد.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد: پس از رحلت امام(ره) مجلس خبرگان رهبری در انتخابی دقیق، شاگرد مکتب امام را به رهبری این حکومت مقتدر دینی برگزید و امروز با گذشت 27 سال از زعامت و امامت رهبر فرزانه انقلاب می‌بینیم که همچون حضرت امام راحل در مقابل تمامی انحرافات و کج‌روی‌ها ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار