با حضور معاون امور مجلس استانها سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام مختار کرمی به عنوان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۶۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، پیش از ظهر امروز و طی مراسمی با حضور دو معاون رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و شماری دیگر از مدیران استانی و شهرستانی مراسم تقدیر و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان کردستان بعد از کسب رای از سوی مردم ملایر در استان همدان راهی مجلس شورای اسلامی شد و امروز جای خود را به حجت الاسلام کرمی داد.

حجت الاسلام آزادای خواه در این مراسم گفت: استان کردستان یکی از بهترین بسترها برای توسعه فرهنگی است و بهترین پیوست برنامه های فرهنگی در کردستان، اتحاد و همدلی است که باید مبتنی بر آموزه های دینی و ایجاد محیطی تعاملی باشد.

مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی کردستان به همایش استانی منادیان وحدت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: قریب به ده هزار اثر با موضوعات مختلف به دبیرخانه ارسال شده بود که این نشان از ظرفیت های استان در حوزه های دینی و فرهنگی است .

حجت الاسلام مختار کرمی، مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این مراسم گفت: امروز مسئولیت بزرگ و خطیری بر دوشمن گذاشته‌ شده‌ است و از تمامی همکاران خویش در استان درخواست دارم که‌ در این امر مهم بنده‌ را یاری کنند.

وی با بر شمردن شاخصه‌ های مهم استان تاکید کرد: بر خلاف تبلیغ دشمان نظام، کردستان یکی از امن‌ ترین استان‌ های ایران است و این نعمت بزرگ دستاورد همکاری مابین نظام و مردم فرهیخته‌ استان است. این امنیت بهرتین بستر را برای فعلایت مسئولین در استان کردستان فراهم کرده‌ است.

در این مراسم ضمن تقدیر از حجت الاسلام احد آزادیخواه، حجت الاسلام مختار کرمی با حکمی از سوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و برای مدت زمان دو سال به عنوان مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد.

ارسال نظرات