خبرهای داغ:

پایگاه بسیج مرکز آموزش قوه قضائیه در قم افتتاح شد

پایگاه بسیج مرکز آموزش قوه قضائیه در شهر قم با حضور مسؤولان قضائی و نظامی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۴۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاح پایگاه بسیج مرکز آموزش قوه قضائیه در شهر قم پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسؤولان قضائی و نظامی برگزار شد.

در این مراسم سردار طهماسبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام و‌المسلمین نظری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) تهران، جانشین فرماندهی سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین عابدی مدیرکل گزینش قضات قوه قضائیه حضور داشتند.

مدیرکل گزینش قوه قضائیه، تاسیس پایگاه بسیج در مرکز آموزش قوه قضائیه را مورد تاکید مسؤولان این نهاد دانست و افزود: هیچ کس به اندازه قاضی نیاز ندارد که در مسائل معنوی، نورانی شود. حضرت علی(ع) فرمودند که بهترین افراد باید به عنوان قاضی انتخاب شوند، به همین دلیل نباید فقط آئین دادرسی جزایی و کیفری به کارآموزان قوه قضائیه آموزش داده شود، بلکه بحث مهم‌تر نورانیت کارآموز است و تاسیس پایگاه بسیج ما را در این هدف یاری می‌کند.

سردار محسن طهماسبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین هم در این مراسم پشتوانه امام خمینی(ره) را درس‌های حوزه دانست و افزود: آن کاری که امام خمینی(ره) می‌خواست و مقام معظم رهبری آن را دنبال کرد، تمدن‌سازی جهانی بود. امام فقط به دنبال مسلمانان نبود، بلکه ایشان هدف جهان را هدف گرفته بود و نگاهی جهانی و جامع داشت.

وی با اشاره به کار قضات اظهار کرد: کار شما قضات مهم است و من از شما خواهش می‌کنم که نگاه بلندی داشته باشید. شما قضات امید مردم در اوج تنهایی هستید و اگر چه مسؤولیت اجرایی ندارید، اما در تمام مسائل نقش دارید.

در بخش پایانی این مراسم با حضور مسؤولان، حکم سه ساله فرماندهی پایگاه بسیج شهیدین مرکز آموزش قوه قضائیه به حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمیان تقدیم شد.
ارسال نظرات