خبرهای داغ:
به بهانه بیست و هفتمین سال عروج روح خدا؛

استقامت در برابر باطل؛ جهاد کبیر شیفتگانِ خمینی کبیر

این که امام امت فرمود آمریکا شیطان بزرگ است ، اشاره به خصلت اهریمنی آن است ، کما این که امروز هم چه در عرصه تحولات منطقه و جهان و چه به خصوص در روند مذاکرات هسته ای، شاهد رگه های پیدا و پنهان شیطنت های این ابلیس قرن هستیم.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۴۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سال به سال که از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی سپری می شود و نهال نوپای سال 57 به مدد انگیزه های الهی یاران حضرت روح الله (ره) در این مدت به درختی تناور تبدیل می شود، کینه ها و عداوت های دشمنان نیز عمیق تر و پیچیده تر از گذشته می شود و بر این مبنا و منظر، نهایت خوش خیالی و ساده لوحی است که فکر کنیم دشمن در دشمنی اش با انقلاب و نظام در این سال ها تجدیدنظر کرده و ارمغان دیگری در گفتمان سازی برایمان آورده است.

این که امام امت فرمود آمریکا شیطان بزرگ است ، اشاره به خصلت اهریمنی آن است ، کما این که امروز هم چه در عرصه تحولات منطقه و جهان و چه به خصوص در روند مذاکرات هسته ای، شاهد رگه های پیدا و پنهان شیطنت های این ابلیس قرن هستیم.

در واقع آمریکا همچنان بزرگترین طاغوت زمانه است و سرطانی ترین رژیم در کل این کره خاکی ؛ چه با برجام و چه بی برجام و همان طور که رهبر عزیزمان امام خامنه ای نیز فرمودند هدف دشمن این است که روحیه ایستادگی و مقاومت را در ما از بین ببرد و گرنه به راستی کیست که نداند شیوخ مرتجع آل سعود در یمن و مزدوران تکفیری آن ها در عراق و سوریه و دیگر بلاد اسلامی، جنگ نیابتی به راه انداخته اند و اگر واقع بینانه و توأم با بصیرت بنگریم صحنه جنگ در همه این سی و هفت سال اخیر، تقابل آمریکا و ایران بوده است و بس ؛تقابلی ایدئولوژیک و گفتمانی که گاه در صحنه دیپلماسی هسته ای، زرق و برقی شیک می یابد و در پشت خنده های دیپلمات ها به ظاهر پنهان می شود اما حقیقت ماجرا کتمان ناشدنی است!

شک و تردیدی وجود ندارد که انقلاب اسلامی ایران مقدمه و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است و در این میان داعش ها و سعودی ها و صهیونیست ها تنها راه مبارزه را دشوارتر می کنند و الا مسلم است که همانا نبرد نهایی حق و باطل ، نزدیک است و باطل البته زوال پذیر و رفتنی.

در میانه ی حساس چنین آوردگاهی، اهالی جبهه حق را نیاز مبرم به صبر و استقامت انقلابی است، آن سان که پیر جماران فرمود: «مادامی که بخواهیم مستقل باشیم و زیر بار وابستگی نرویم، باید تحمل این مشکلات و قدرت مبارزه با آن را پیدا کنیم».

خدای را بسی سپاس و شکر بی پایان که رهروان راه خمینی کبیر را دارای بصیرتی مهدوی قرار داد که از عمق جان در تمنای معرفت صاحب الزمان(عج) هستند و در مسیر تحقق آرمان مهدی موعود(عج) مجاهدانه و صابرانه به پیش می روند و از دجال های زمانه و سفیانی های دوران ، هیچ هراس و باکی به دل راه نمی دهند.

عصاره این حقیقت را خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خامنه ای بیان کرد آن جا که فرمود: «اگر با خدا و برای خدا باشیم، قطعاً خداوند به ما کمک خواهد کرد» و این سخن شجاعانه البته ترجمان فرمایش امام امت است که فرمود: « مسئولین جمهوری اسلامی از هیچ کس جز خدا نترسند».

امروز هم بی گمان راز و رمز توفیقات آینده در نبرد جبهه مقاومت مستضعفین در برابر همه ی هیمنه پوشالی جبهه استکبار در همین اصل نهفته است؛ اصلی که امام (ره) آن را به ما آموخت و امروز ولی فقیه زمان ما بر آن در جهت رسیدن به آرمان شهر مهدوی مورد تاکید قرار می دهد.

سید محمد مهدی موسوی
ارسال نظرات