خبرهای داغ:
روایت محافظ امام

جامع نگری از ویژگی های ممتاز شخصیت حضرت امام(ره) بود

یکی از محافظان حضرت امام گفت: جامع نگری و توجه به اطراف از ویژگی های ممتاز شخصیت حضرت امام خمینی(ره) بود.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۳۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار احمد فتوحی جانشین فرماندهی لشکر 17 در دوران دفاع مقدس ابراز کرد: حضرت امام علیرغم همه پیچیدگی های امور در اوایل پیروزی انقلاب، با روح بلند خود دقت نظر و جامع نگری خاصی نسبت به مسائل اطراف و اطرافیان خود داشتند.

 وی با ذکر خاطره ای در این مورد ابراز کرد: حضرت امام(ره) که از اسفند 57 تا ماه هایی از سال 58 در قم حضور داشتند، در منزل آیت الله یزدی ساکن بودند، بنده هم، به همراه جمع دیگری از نیروها هم به عنوان حراست فیزیکی منزل و هم حفاظت شخص حضرت امام(ره) در خدمت ایشان بودیم و علاوه بر حفاظت ساختمان، از خود امام در مسیر حرکت برای دیدار و سخنرانی در مدرسه فیضیه محافظت می کردیم.

محافظ حضرت امام(ره) در ادامه خاطره خود افزود: خرداد سال 58 بود و مردم گروه گروه به دیدار امام می آمدند و از نکات جالب این دیدارها، هدایایی بود که برای ایشان می آوردند و یا می خواستند با دست ایشان متبرک شود، حتی گوسفند می آوردند که برای امام قربانی کنند؛ در یکی از روزها، فردی میوه نوبرانه در داخل جعبه سربسته ای آورده بود و می خواست آن میوه ها را به خود امام بدهد.

وی در ادامه خاطره خود بیان کرد: آن شب من بین ساعات 2 تا 4 بامداد در بالای بام منزل امام در حال نگهبانی بودم که در پشت بام از داخل باز شد؛ دیدم خود امام عزیز در آن موقع که وقت تهجد و عبادت ایشان بود، همان میوه های نوبرانه را داخل ظرفی گذاشته و برای ما چند نفر که در بالای بام مستقر بودیم، آوردند.

فتوحی اضافه کرد: این تنها یک نمونه بود، اما حضرت امام(ره) در مورد سایر مسائل هم به طوری دقت نظر و جامع نگری داشتند که تعجب و حیرت همه ما را بر می انگیخت.
ارسال نظرات