امام جمعه آزادشهر استکبارستیزی و مبارزه با ظلم را هدف امام(ره) دانست و گفت: اگر انقلاب شعار دفاع از مظلومین داد شهدای مدافع حرم دارند به آن عمل می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۸۷۹۹۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای روستای جامخانه اظهار کرد: مردم برای گمراه نشدن در زمینه‌های سیاسی پشتیبان ولی فقیه باشند.

امام جمعه آزادشهر به اهمیت جایگاه رهبری در جامعه اشاره کرد وگفت  : اگر رهبر جامعه را تنها بگذاریم این ما هستیم که تنها خواهیم ماند و حرف امام(ره) و شهدا نیز همین بود.

قلی پور استکبارستیزی و مبارزه با ظلم را هدف امام(ره) دانست و گفت: حمایت از مردم و ملت مظلوم مکتب ما است و اگر انقلاب شعار دفاع از مظلومین داد شهدای مدافع حرم دارند به آن عمل می‌کنند.

وی با اشاره سخنان برخی که حرف از امام راحل می‌زنند و خود را انقلابی معرفی می‌کنند تصریح کرد: بعضی ها سعی دارند روحیه استکبارستیزی را از مردم  بگیرتد و خواستار حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند.

این مسئول تاکید کرد: یک فرد انقلابی هرگز مبارزه با استکبار را از برنامه‌های زندگی خود حذف نمی‌کند.

سخنران یادواره شهدای روستای جامخانه با اشاره به نام‌گذاری سال به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، گفت: مسئولان پاسخ دهند برای تحقق این شعار چه کردند.

قلی‌پور در ادامه با اشاره به حضور استانداران در هتل گران قیمت در مشهد برای همایش تحقق شعار اقتصاد مقاومتی با انتقاد شدید گفت: مسئولان خودشان را مسخره کنند چون اینکار مسخره کردن مردم بود.

وی همچنین تصمیم استاندار مبنی بر ممنوع کردن فروش برنج خارجی در مازندران را قابل تقدیر خواند و افزود : در اکثر مراسمات در استان از برنج خارجی استفاده می‌شود و این یک ایراد است.

امام جمعه آزاد شهر در پایان با یادآوری از جان گذشتگی شهدا برای حفظ انقلاب، گفت: امروز ما برای اقتدار نظام اسلامی چقدر حاضریم تلاش کنیم.


انتهای پیام/ع


ارسال نظرات
پر بیننده ها