خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) :
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) گفت: یکی از دلایل ماندگاری انقلاب دارا بودن رهبری و آن جایگاه ولایت است چه در زمان امام خمینی(ره) و چه در حال حاضر با رهبری حضرت امام خامنه ای که همه نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب می کنند.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۹۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی اکبرپور در نشست هم اندیشی مربیان عقیدتی سیاسی با موضوع علل ماندگاری انقلاب  اظهار داشت: بنای انقلاب اسلامی از 15 خرداد 1342 شروع شد  و پس از 15 سال یعنی در سال 57 به پیروزی رسید.

اکبرپور افزود: برای این انقلاب زحمت ها ی زیادی کشیده شده و خون های بسیاری ریخته شده است و از همان لحظه ی بنای انقلاب دشمنان تا به امروز هر کار و نیرنگی که به فکرشان خطور کرده برای فروپاشی این انقلاب انجام دادند و از تمام راه ها استفاده کردند ولی نتوانستند به نتیجه برسند و همانطور که  خودشان معترفند که اگر یکی از این نقشه ها بر روی هر کشوری اجرا می شد آن کشور از هم پاشیده می شد ولی ایران نه تنها که از هم نپاشید بلکه به پیشرفت های چشمگیری رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل ماندگاری انقلاب دارا بودن رهبری و  آن جایگاه ولایت است چه در زمان امام خمینی(ره) و چه در حال حاضر با رهبری حضرت امام خامنه ای که همه نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب می کنند و باید به خاطر این نعمت بزرگ خداوند را شاکر باشیم.

وی در پایان افزود:خیلی ازکشور ها در چند سال اخیر به بیداری رسیدند ولی به خاطر عدم وجود رهبری به زمین خوردند و به نتیجه نرسیدند.

گفتنی است، این جلسه  به همت عقیدتی سیاسی سپاه قاینات برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها