فرمانده سپاه امام صادق(ع) در نشست مدافعان حریم ولایت در بوشهر گفت: دفاع از انقلاب اسلامی، بزرگترین معروف و آمریکا به عنوان شیطان بزرگ، بزرگترین منکر است.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۷۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سردار فتح ا... جمیری در این نشست که با حضور فرماندهان نواحی مقاومت بسیج، ائمه جمعه و اساتید شجره طیبه صالحین بسیج استان در مرکز آموزش امامت سپاه امام صادق(ع) برگزار شد، گفت: مباحث بصیرتی نقش مهمی در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

سردار جمیری برگزاری چنین کارگاههایی را در راستای نیل به راهکارهای مناسب برای اجرایی نمودن منویات رهبر فرزانه انقلاب بسیار راهگشا خواند و افزود: سپاه و بسیج تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم به منصه ظهور می رساند.

وی تصریح کرد: با توجه به هجوم گسترده دشمن علیه فرهنگ و باورهای مردم از طریق غول های رسانه ای، ترویج معنویات در بین اقشار مختلف جامعه که از تاکیدات مقام معظم رهبری است در دستور کار سپاه قرار دارد و در این خصوص تاکنون برنامه های زیادی را به اجرا گذاشته است.

وی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و بیان داشت: دفاع از انقلاب اسلامی، بزرگترین معروف و آمریکا به عنوان شیطان بزرگ، بزرگترین منکر است.

سردار جمیری داشتن روحیات انقلابی برای دفاع غیر محافظه کارانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی را ضروری دانست و خاطرنشان ساخت: دفاع از انقلاب باید به صورت کاملا شفاف و صریح صورت گیرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) تاکید کرد: گفتمان سازی و تبیین شعار سال در احیاء تولیدات داخلی، مدیریت منابع و جلوگیری از اسراف، جلوگیری از قاچاق، تبیین سیاست های آمریکا و هوشیاری نسبت به توطئه ها و خنثی نمودن آنها از وظایف دلسوزان نظام است.

ارسال نظرات