خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک بیان کرد: انقلاب و حکومتی که حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسانید نمونه ی بارز تلفیق دین و سیاست در قرن حاضر بوده است.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۷۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین: علی ملکان مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام صادق(ع) با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) و گرامی داشت یوم الله 15 خرداد بیان کرد: انقلاب و حکومت اسلامی ایران نشات گرفته از حکومت الله و در طول نبوت و امامت می باشد که با هنرمندی هرچه تمام به ید پر برکت حضرت امام خمینی بنا گذاشته شد و یک انرژی مضاعفی به اسلام و مسلمانان داد.
وی با اشاره به انقلاب های گذشته در ایران افزود: کشور عزیزمان ایران در طول عمر خود شاهد انقلاب های زیادی در سطح خود داشته که می توان به انقلاب مشروطه اشاره کرد که توانست تا مدتی پایدار باشد ولی می بینیم که امروز هیچ اثری از این انقلاب وجود ندارد و می توان گفت که ردپای این حادثه را دیگر باید در کتب تاریخ جستجو کرد.
ملکان با اشاره به انقلاب مشروطه بیان کرد: انقلاب مشروطیت گرچه در ابتدا انقلابی مردمی بود ولی می بینیم که به شکست می انجامد و یکی از دلایل این اتفاق دور شدن انقلاب از جریان و علمای اسلامی که در آن زمان مرحوم آیت الله کاشانی بود است و دیگری نفوذ اجانب و مصادره کردن انقلاب به نفع خود بود.
این مقام مسئول تصریح کرد: دلیل دیگر شکست انقلاب مشروطه حمایت دربار از جریان روشنفکری غیر دینی بود که در نتیجه خانه نشینی آیت الله کاشانی و به قدرت رسیدن حکومت توسط نیروهای خود فروخته بود.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام صادق(ع) آبیک با اشاره به انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی که توسط امام(ره) کشف و توسعه داده شد عاری از معایب و علل شکست انقلاب مشروطه بود در انقلاب اسلامی کسی قیام کرده بود که به دنبال رفتن شاه و پایان استبداد دربار بود و اسراییل و امریکا را که در ایران مستشار داشتند رو به عنوان اصلی ترین دشمن خود معرفی کرد و متکی به خدا بود نه شرق و غرب.
وی در انتها با بیان وظایف جوانان در برابر انقلاب اذعان کرد:شاخصه های انقلابی گری که حضرت امام خامنه ای به آن اشاره داشتند را ما باید تمام تلاش خود را برای اجرای آن انجام دهیم که اولین آن این است که نه تنها خود بلکه بتوانیم دیگران را نیز با خود همسو کنیم و پیش روندگی و پیش برندگی را سرلوحه کار خودمان کنیم ، دومین شاخصه انقلابی گری این است که خود را همیشه بدهکار انقلاب بدانیم و اگر خدایی نکرده روزی خود را طلبکار بدانیم باید در انقلابی گری خود شک کنیم و آخرین شاخصه انقلابی گری عدم عافیت طلبی است که اگر ما عافیت طلب باشیم دشمن در کمین است.


6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها