سردار یعقوب سلیمانی گفت: برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی(ره) برای تکرار و امتداد راه و اندیشه امام است تا دشمن از رسیدن به اهدافش مأیوس شود.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۷۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

سردار یعقوب سلیمانی دبیر ستاد ارتحال امام خمینی(ره)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن اعلام آمادگی کامل قرارگاه شهید فهمیده برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: امسال تمهیدات لازم از ثبت نام، سامان دهی، اعزام کاروان ها، پشتیبانی، اسکان، تأمین و تغذیه زایران در حرم امام خمینی(ره) پیش بینی شده است.

وی افزود: نکته‌ی قابل اهمیت در برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، بحث تأمین امنیت زائران است. بر همین اساس هماهنگی و هم‌افزایی با دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: امسال هم افزایی و تشکیک مساعی نسبت به سال گذشته بیشتر شده است؛ با توجه به اینکه کار شکل کلاسیک و رسمی و اداری دارد وجه افزون آن دلی بودن و انگیزه و علقه عزیزان به وجود و نام حضرت امام خمینی(ره) است.نگاه حاکم بر جلسات مضاعف از وظیفه تشکیلاتی و ساختاری علقه به حضرت امام خمینی(ره) است.

دبیر ستاد ارتحال امام خمینی(ره)، عنوان کرد: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی خصومت ها و دشمنی های خود را ابراز کرده و جریانات خلق عرب،جنگ تحمیلی برجام و پسابرجام همه بهانه است آنها دنبال خدشه دار کردن اندیشه و تفکر امام خمینی(ره) هستند.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی(ره) برای تکرار و امتداد راه و اندیشه امام است.مراسم ارتحال امام یعنی بیان اندیشه ها تفکر و ویژگی های آن مرد الهی تا دشمن از رسیدن به اهداف خود مأیوس شود.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت اگر امروز به دنبال خروج از بحران ها و تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم تنها راه حل تفکر و اندیشه امام راحل است.

ارسال نظرات