تالار گفتگو سردار بهشتی این هفته با موضوع زیر برگزار شد
تالار گفتگوی این هفته سردار بهشتی با موضوع بیان راه کارهای فرهنگ سازی استفاده از ظرفیت ها و ابزارهای سازمانی و غیر سازمانی شباب مثل تالار گفتگو ، سامانه مکاتبات و... برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۷۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: تالار گفتگوی این هفته سردار بهشتی با موضوع بیان راه کارهای فرهنگ سازی استفاده از ظرفیت ها و ابزارهای سازمانی و غیر سازمانی شباب مثل تالار گفتگو ، سامانه مکاتبات و... با حضور بیش از 700 نفر از نواحی و حوزه ها و پایگاه های بسیج مساجد و محلات برگزار شد.

در این گفتگو  که دیروز سه شنبه از ساعت 15 الی 17 به مدت 2 ساعت  به طول انجامید.

مهمترین نکات مطرح شده در این تالار عبارتند از:

- پایین بودن سرعت شباب نسبت به اینترنت

- مشکلات زیرساختی در تعدادی از رده ها

- امکان دسترسی به شباب در منازل 

- توجیه نبودن فرمانده پایگاه ها نسبت به اهمیت استفاده از بستر و ابزارهای شباب

- عدم استفاده از این امکان توسط بعضی از نواحی و حوزه ها 

- عدم تشویق رده ها نسبت به استفاده از این امکانات رایگان و در دسترس

- نبود جدیت در رده ها برای استفاده از سامانه مکاتبات شباب بجای روش های قبلی

همچنین مقرر گردید موارد مطرح شده در این تالار از طریق مبادی ذیربط و استان های مربوطه پیگیری و انشاءالله اقدام لازم به عمل خواهد آمد.

 در ادامه سردار بهشتی از بسیج مساجد و محلات استان ها، نواحی و حوزه ها و پایگاه های بسیج مساجد و محلات خواستند  برای اطلاع رسانی تالار این سازمان لینک آن را که در زیر آمده در صفحه اصلی سایت عملکردی خود درج نمایند به نحوی که در معرض دید بسیجیان باشد تا پس از کلیک بر روی آن وارد صفحه اصلی تالار شوند. 

http://talarvahdat.bsj/?q=forum/1254

در انتها سردار بهشتی از یکایک کسانی که در این تالار شرکت کردند و پیشنهادات خود را برای ارتقاءشباب مطرح کردند تشکر کردند.

گفتنی است تالار گفتگوی سردار بهشتی مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات  هر هفته سه شنبه ها با موضوعی که از قبل در تالار قرار می گیرداز ساعت 15 الی 17 برگزار می گردد لذا شما می توانید از چند روز قبل وارد تالار شده و با کلیک روی موضوع جدید در خصوص همان موضوع مطالب خود را بارگذاری تا سردار در ساعت مقرر به آن پاسخ و دستورات لازم را برای پیگیری صادر فرمایند.

انتهای پیام/الف

ارسال نظرات