برگزاری نشست با موضوع اقتصاد مقاومتی در حوزه شهید جوانمردی پایگلان

نشست روشنگري با موضوع نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتي در حوزه شهيد جوانمردي پایگلان شهرستان سروآباد استان کردستان در تاریخ نهم خردادماه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۶۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، حوزه شهید جوانمردي نشست روشنگری با موضوع نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی  با حضور آحاد مردم و سخنرانی استاد یعقوبی مدرس دانشگاه در حوزه شهيد جوانمردي برگزار کرد. 

 استاد یعقوبی سخنران این نشست به بررسي  نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی  از دیدگاه مقام معظم رهبری (مد ظله العالي) در سه محور  1- اصلاح الگوی مصرف و کاهش مصرف 2- خرید کالای ایرانی و مصرف تولیدات داخلی 3- نقش مردم در تاسیس صنایع کوچک در روستا و شهر پرداخت و نهادینه  شدن فرهنگ کار و تلاش (روش ها و راهکارها )را یکي از مهمترین  محورهای اقتصاد مقاومتی دانست .

وی افزود: ترغیب جوانان به احداث صنایع تولیدی کوچک با ارائه الگوی کاربردی و با توجه به ظرفیت هر  شهر  و ترغیب به کار جمعی و تشکیل تعاونی ها در تمام زمینه های  صنعتی ،کشاورزی،عمران ،تولید و ... از ضروری ترین اقدامات لازم جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است. 

یعقوبی ضمن تشریح این موضوعات  بصورت کامل برای مخاطبان  در ادامه به تعدادي از سؤالات حاضرين در اين راستا پاسخ داد و مراسم با پذيرايي پايان يافت.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات