خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: حضور پیشکسوتان بسیج در پایگاه ها و تجربیات ارزشمند آنان، پشتوانه با ارزشی برای فعالیت جوانان و نوجوانان در اجرای برنامه های بسیج خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۸۱
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمد علی مختاران طی سخنانی در جمع پیشکسوتان بسیجی مجمع عالی مشورتی و شورای همفکری بسیج حوزه شهید باهنر قم ابراز کرد: حضور فرماندهان پیشکسوت رده های بسیج و بهره مندی از تجربیات ارزشمند آنان، اکنون پشتوانه و انگیزه با ارزشی برای جوانان و نوجوانان در اجرای برنامه های بسیج خواهد بود.

وی افزود: وضعیت به گونه ای است که باید پرشتاب و استوار گوش به فرمان رهبر عزیز انقلاب تلاش و مجاهدت کنیم تا جوانان ما از آسیب های جنگ نرم دشمنان در امان بمانند.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه ضرورت دارد پیشکسوتان را به حضور در عرصه های مورد نیاز دعوت و تشویق نماییم، تاکید کرد: اگر حضور باقدرتی در جامعه داشته باشیم، خواهیم توانست نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اوضاع منطقه پرداخت و گفت: امروز رواج بی دینی در اروپا و آمریکا و غلبه مشکلات اخلاقی و اعتقادی گریبانگیر این مناطق شده است.

مختاران همچنین به اوضاع عربستان اشاره کرد و افزود: عربستان که تاکنون در فکر منافع خود بود، امروز برای حفظ موجودیت خود دست و پا می زند.

اشاره به موضوع جهاد کبیر در رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب، از جمله دیگر بخش های سخنان فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) در جمع پیشکسوتان حوزه 6 بسیج شهید باهنر بود.


ارسال نظرات