خبرهای داغ:
پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم مطهر حضرت زینب(س)، عصر چهارشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم انقلابی و متدین شهر مقدس قم تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۴۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیین تشییع پیکرهای مطهر مدافعان حرم که در سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند، از مسجد امام حسن عسکری(ع) شروع شد و پیکرهای مطهر شهیدان سید محمود حسینی و رضا علیداد بر دوش مردم به سمت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) به حرکت درآمد. 
پ
یکر مطهر این شهیدان پس از ورود به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و طواف دور مضجع شریف کریمه اهل بیت(ع) و اقامه نماز توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در صحن امام رضا(ع)، برای خاکسپاری به بهشت معصومه(س) قم انتقال یافت و در قطعه 31 در کنار مزار شهدای مدافع حرم مطهر حضرت زینب(س) به خاک سپرده شدند.
 
مردم ولایت مدار استان قم در این مراسم باشکوه در حالی که تصاویری از این شهیدان و پرچم های یا حسین(ع) و یا مهدی ادرکنی در دست داشتند با مشت های گره کرده شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود سردادند و جنایت های تکفیری ها را در کشورهای منطقه به ویژه سوریه و عراق محکوم کردند.
 
مراسم یادبود شهید سید محمود حسینی روز جمعه 14 خرداد ماه جاری٬ ساعت 10 صبح در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان امامزاده ابراهیم(ع) و مراسم یادبود شهید رضا علیداد نیز در همان روز ساعت 16 در مسجد طفلان مسلم واقع در خیابان توحید برگزار می شود. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها