فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: نخبگان، ریش سفیدان، معتمدین و انقلابیون که در این جمع هستند پشت سر سپاه و بسیج ایستادند تا بسیج و سپاه بتواند از نظام و انقلاب و ملت مومن دفاع کند
کد خبر: ۸۶۸۷۷۳۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ؛ سردار حسین معروفی در نشست هم اندیشی سران طوایف، معتمدین، ریش سفیدان و بسیجیان سیستان و بلوچستان که عصر امروز در مجتمع آموزشی شهید عالی زاهدان برگزار شد اظهار داشت: نخبگان، ریش سفیدان، معتمدین و انقلابیون که در این جمع هستند پشت سر سپاه و بسیج ایستادند تا بسیج و سپاه بتواند از نظام و انقلاب و ملت مومن دفاع کند.
وی افزود: ساختار اجتماعی نظام ما از سه گروه شهری، عشایر و روستایی تشکیل شده است اما جامعه عشایری با مردمانی مولد، درون زا، سخت کوش، کارآفرین، مرزدار، امین، دیندار و طالب روزی حلال متمایز هستند و تنها قشری اند که با استفاده از بازوان خود نان می خورد و لقمه حلال سر سفره می برد.
وی عشایر را مانوس و حافظ طبیعت خواند و تصریح کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حضرت امام(ره) در رابطه با عشایر جملاتی و اندیشه ای دارند که برای ما حایز اهمیت و برای عشایر افتخار است؛ ایشان عشایر را افرادی دلیر، سلحشور، غیور، سد محکم، نفوذ ناپذیر و کسانی می دانند که در مقابل بیگانگان ایستادند و همچنین از آنها به عنوان ذخایر انقلاب یاد می کنند.
سردار معروفی عشایر را افرادی با اخلاص، وفادار،  مرزدار، غیور و حافظان هویت بومی کشور دانست و خاطر نشان کرد: نقش عشایر در دوران دفاع مقدس با تقدیم شهدایی از این قشر بر هیچ کس پوشیده نیست و فراموش نمی شود.
وی با تاکید بر نقش عشایر و بزرگان و معتمدین در برقراری امنیت پایدار افزود: با وجود این قشر ما از امنیت قابل قبولی در سطح کشور برخوردار هستیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر عظیم الشان این مردم را مسلح کرد و فرمودند چون خاک وطن خود را ناموس خود می دانید از آن حفاظت کنید این در حالی است که در کشورهایی که ادعای دموکراسی می کنند جرات نمی کنند مردم خود را مسلح کنند.
وی با اشاره به اعتماد دو طرفه نظام به مردم و بلعکس اضافه کرد:  دشمنان نظام به دنبال زدن این نقطه ی ارزشی و وحدت مردم با رهبرشان هستند .
فرمانده سپاه سلمان اذعان داشت: بواسطه این راهبرد صحیح آبادانی و پیشرفت خواهیم داشت و اگر امروز مقتدر و سربلند هستیم و ملت ایران بزرگ شده است بواسطه ی حرکت در چارچوبه ی  حکومت علوی و نبوی با داشتن مرجع جامعه الشرایط و مومن است.
وی تایید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درحوزه اقتصاد مقاومتی را افتخاری برای بسیج و بویژه سردار نقدی دانست و گفت: قشر بسیج عشایری در حوزه اقتصاد مقاومتی می تواند بیشترین کار را انجام دهد و ما نیز بازار تولید را در این زمینه تعهد می کنیم .
وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص انقلابی بودن یاداور شد: دشمن به دنبال این است که اسلام انقلابی نباشیم چرا که مردم ما جزو انقلابی ترین مردم نظام هستند و حرف امام خود را زمین نمی گذارند و پای ارزشها و تمامیت ارضی و ناموس پرستی خود ایستاده اند و روحیه استکبار ستیزی خود را روز به روز تقویت می کنند.
ارسال نظرات