روابط عمومی‌های دستگاه‌های فرهنگی، هنری و تبلیغی استان چهارمحال و بختیاری سومین جلسه خود را تشکیل داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۲۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ این جلسه با حضور روابط عمومی دوازده دستگاه عضو کمیته و مدیرکل تبلیغات اسلامی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری صبح امروز در سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ابتدای این جلسه با قدردانی از برنامه‌ریزی صورت گرفته و روحیه همکاری و هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های فرهنگی استان گفت: روابط عمومی‌ها به‌منزله چشم تیزبین دستگاه باید کوچک‌ترین و درشت‌ترین کار را ببینند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضوی سلامت کار روابط عمومی را لازمه حرکت در راه ارزش‌های ‌اسلامی دانست و تصریح کرد: روابط عمومی تنها به خودش و چشم خودش نباید اکتفا کند بلکه باید زمینه مشارکت همه همکاران را فراهم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در بخش پایانی سخنانش با اشاره به آیاتی از سوره لقمان خاطرنشان کرد: خداوند قادر متعال تنها عامل مؤثر در کل هستی است و اگر در کارهایمان غیر از خدا را در نظر بگیریم، ظلم بزرگی کرده‌ایم و این شرک به درگاه الهی است.

در ادامه جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز از روابط عمومی به‌عنوان بازوی توانمند مدیران در ادارات فرهنگی یادکرد و افزود: سوز، سواد، سلامت و سلیقه به کار یک مسئول روابط عمومی رونق می‌بخشد.

علی گرجی نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران را نمونه‌ای بی‌نظیر از ارتباط عمیق مردم با امام خود دانست و گفت: با توجه به اینکه در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد قرار داریم سعی کنیم با ظرفیتی که در روابط عمومی دستگاه‌های فرهنگی نهفته است این مراسم را به نحو احسن اجرا کنیم.

مسئول کمیته مراسم ستاد 14 و 15 خرداد استان ابراز امیدواری کرد همکاری روابط عمومی‌های دستگاه‌های فرهنگی مذهبی و تبلیغی استان در آینده بتواند نتایج خوبی در مقوله فرهنگ در استان به همراه داشته باشد.

در پایان این جلسه نیز مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری با برشمردن ویژگی‌های یک روابط عمومی موفق در ادارات گفت: کمیته روابط عمومی‌های دستگاه‌های فرهنگی یکی از مهم‌ترین کمیته‌های استانی است که با  مجموعه‌ای وسیع از مخاطبان مردمی سروکار دارد و ضرورت توجه بیشتر به این کمیته و ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی ادارات عضو، بیش از گذشته احساس می‌شود.

محمدحسین بدیعی مجموعه تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته در مجموعه روابط عمومی استان را مثبت ارزیابی و تأکید کرد: اداره کل روابط عمومی‌ استانداری با تلاش مستمر همواره برای ایجاد یک فضای دوستانه و همدلی در بین روابط عمومی‌های دستگاه‌های مختلف و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم آن‌ها و معرفی اقدامات دستگاه مربوطه  فعالیت می‌کند.

بدیعی در پایان با اشاره به برگزاری هفتمین همایش روابط عمومی‌های استان در چهارشنبه پنجم اردیبهشت هفته گذشته گفت: این همایش با همکاری ادارات و دستگاه‌های مختلف و کار شبانه‌روزی در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار و علاوه بر فراهم شدن یک محیط شاد و صمیمی و بانشاط از برگزیدگان نیز تجلیل شد که در نوع خود یکی از بی‌نظیرترین برنامه‌هایی بود که تاکنون در استان داشته‌ایم.

وی در پاسخ به انتقادات برخی از اعضا کمیته در کنار ده‌ها حسن، جذابیت و عظمتی که این همایش در دل خود جای‌داده بود این‌طور عنوان کرد:  طبیعی است در هر برنامه‌ای هر اندازه هم که برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد برخی انتقادها و نارضایتی‌ها نیز وجود دارد که در حال پیگیری هستم و امیدواریم در برنامه‌های آینده این نقاط ضعف برطرف گردد.

گفتنی است کمیته روابط عمومی‌های دستگاه‌های فرهنگی استان شامل روابط‌عمومی‌های اداره کل تبلیغات اسلامی- دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان- ستاد اقامه نماز- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی- کانون فرهنگی هنری مساجد- حوزه هنری- بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی- اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان- مدیریت حج و زیارت- اداره کل اوقاف و امور خیریه و صداوسیما است که از حدود 2 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

ارسال نظرات