خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلیبر در جمع مردم آبش احمد، گفت: امام راحل مسیر تاریخ را عوض و یک انقلاب جهانی را هدایت کرد به طوری که شرق و غرب دریافتند قدرت ایمان از هر سلاحی قویتر است و می شود با تسخیر قلب ها قلب استکبار را به لرزه در آورد.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۹۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان بصیرت مردم ایران را ستود و اظهار داشت: از همان آغاز انقلاب ایران تا به حال مردم نشان داده اند که در مواقع بحرانی از بعضی خواص هم با بصیرت هستند و این بصیرت دشمنان را به زانو در آورده و نقشه های آن ها را نقش بر آب کرده است.

وی به فتنه های مختلف که علیه نظام شکل گرفته اشاره و بیان کرد: گاهی برخی از خواص از تشخیص راه از چاه دچار اشتباه می شوند ولی آحاد مردم به برکت ایمان و اعتقادی که به نظام ولایی دارند دچار این انحراف نشدند و امروز ایران به عنوان امن ترین کشور منطقه می درخشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلیبر آمریکا را مخل امنیت جهان عنوان و خاطر نشان کرد: آمریکا تا به حال از هر تلاشی برای نا امن جلو دادن ایران دریغ نکرده و حتی با تحریک کشورهای نادان و جاهل منطقه همچون عربستان این هدف را دنبال می کند ولی همانطور که حضرت امام فرموده اند؛ امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها