مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور گفت: بعد از رحلت امام خمینی(ره) افرادی فضای کشور را مسموم کردند اما به برکت رهبری امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) این انقلاب جان دوباره گرفت و تثبیت شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۹۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق جمشیدی‌راد بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامی‌داشت پنجاه‌وسومین سالگرد قیام خونین 15خرداد در دانشگاه پیام‌نور مازندران، اظهار: ریشه تمام اصلاحات فردی و جمعی به‌کار انداختن اندیشه است.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور با اشاره به اینکه مردم ایران با تمدن باستانی که از قدیم داشته‌اند آمادگی پذیرش یک منجی با انگیزه الهی را دارند، ادامه داد: قیام 15 خرداد اندیشه و انگیزه الهی داشته است.

جمشیدی‌راد با بیان اینکه اگر رابطه بین خدا و خلق برقرار شود، هیچ بن‌بست و تنگنایی به‌وجود نمی‌آید، اضافه کرد: امام خمینی(ره) وقتی با مردم صحبت می‌کردند آن‌گونه ساده و بی‌آلایش صحبت می‌کردند که برای همگان قابل فهم بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مردی الهی بود، اظهار کرد: امام خمینی(ره) اخلاق را طوری تفسیر می‌کردند که حتی مفسران این بحث در آن می‌ماندند.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور با تاکید بر اینکه در وصف شخصیت امام(ره) غلو نمی‌کنیم، تاکید کرد: اخلاص انسان را پرورش می‌دهد و انگیزه الهی انسان را بالا می‌برد؛ امام این چنین بود و البته خیلی هم برای این امر هزینه کرد.

جمشیدی‌راد با اشاره به اینکه در گذشته مجامع بین‌المللی نگاه حقیرانه‌ای به ایران داشته‌اند، افزود: از برکات امام راحل است که امروز ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

وی با اشاره به اینکه شخصیت امام(ره) را باید اشخاص معنوی تشریح کنند، عنوان کرد: مردم ایران امام خمینی(ره) را خوب شناختند و به‌همین دلیل به ندای‌شان لبیک گفتند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور در پایان گفت: بعد از رحلت امام خمینی(ره) افرادی فضای کشور را مسموم کردند اما به برکت رهبری امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) این انقلاب جان دوباره گرفت و تثبیت شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها