مسئول بسیج طلاب مازندران اظهار کرد: ابعاد استکبار ستیزی و ظلم ستیزی امام برای رهایی ملت ستمدیده از زیر سلطه بود، و این موضوعی است که برخی ها نمی خواهند نسل های آینده آن را بدانند.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۵۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از  مازندران، حجت الاسلام والمسلمین فرخی مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا در مراسم گرامیداشت بیست و هفتمین سال ارتحال امام خمینی گفت: وضعیت امروز مبین آن است که وقتی ندای« این عمار و این شهداء« بلند می شود ، «کجایند پویندگان راه خدا و دوستان ولی امر»، برخی سکوت کرده و برخی تفسیر وارونه انجام می دهند.

مسئول بسیج طلاب مازندران با اشاره به اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب در مورد سایر ابعاد شخصیتی امام (ره) بغیر از جمهوریت و اسلامیت نظام کمتر میدانند اظهار کرد: ابعاد استکبار ستیزی و ظلم ستیزی امام که آن سفر کرده عظیم الشان همواره انقلابش را بخاطر آن و برای رهایی ملت ستمدیده از زیر سلطه آغاز کرد و نسبت به ان فریاد بر می آورد، موضوعی است که برخی ها نمی خواهند نسل های آینده آن رابدانند.

حجت الاسلام فرخی فریاد امام در سخنرانی ها و منابر، بر سر استکبار را عامل ترس و عقب نشینی دشمنان اسلام دانست و اظهار کرد: مردم و مسئولین بدانند هرگاه همدل و همصدا فریاد سازش ناپذیری با استکبار و ظلم از ملت و دولت بلند شود دشمنان حساب خود را جدا کرده و عقب نشینی می کنند نه آنکه هر روز پر رو تر شده و دولت و ملت را بازی بگیرند.

وی قطع رابطه امروزی کشورهای بسیار کوچک که حتی هزاران نفر جمعیت دارند را با جمهوری اسلامی ایران سیاست غلط و اشتباه مسئولین و دیپلمات های ساده لوح کشور دانست و افزود: به تاسی از گفتمان امام اعلام می کنند میزان رای ملت است و منتخبین ملت هم می توانند هر کاری انجام دهند.

فرخی بیان کرد:به همان اندازه که امام چنین گفتمانی داشتند در صحیفه خود هم فرمودند« هرآینه مسئول منتخب ملت از خدمت به قاطبه مردم غافل شود صراحتا فریاد زده و مخالفت خود را اعلام می کنم و ساکت نمی نشینم زیرا مسول برای خدمت و تامین سعادت جامعه انتخاب گردید و باید در جارجوب قانون و شرع الهی مشی و رفتار داشته باشد».

وی ادامه داد: برخی با کاربرد واژه اسلام رحمانی قصد دارند انقلابیون مومن ایران اسلامی را زیر سوال ببرند در حالیکه نه تنها ما هم رحمانیت اسلام را قائلیم بلکه به استناد فرامین الهی در قران کریم «تبت یدا ابی لهب و... .» که شان نزولش در باب اعمال عموی پیامبر آمده را هم در زمره احکام الهی و قانون اسلامی قبول داریم.

این مسئول با اغتنام فرصت اندک ماه شعبان، بهره گیری از دعا و صلوات شعبانیه را راه رسیدن به قرب خدا و اتصال در ضیافت الهی دانست و یادآور شد: توجه به محتوای صلوات شعبانیه راهنمای خوبی در پذیرش ولایت، همراهی، همگامی و تبعیت از ولی فقیه است.
مسئول بسیج طلاب
همراهی با ولی فقیه را همراهی پیامبر و ائمه دانست که نجات بخش انسان ها خواهد بود.

انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها