واکنش جلالی به اظهارات انتخاباتی در گفت‌وگو با «بسیج»:

هاشمی ظرفیت راه‌اندازی فتنه جدید در سال 96 را ندارد

عضو موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: عمر دست خداست و تقدیر الهی هرچه باشد، همان می شود اما فکر نمی کنم ظرفیتش دیگر به آن موقع برسد که بخواهد فتنه 96 را راه اندازی نماید.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۳۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
حجت الاسلام محمدحسین جلالی عضو موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی درباره انتخابات ریاست جمهوری سال 96 که گفته بود «اگر وضع عمومی همین‌گونه باشد، نتیجه روشن است ولی اگر دست‌های دیگری دخالت کنند، بحث‌ جداگانه است؛ اگر تا آن موقع زنده باشم، حتما کمک خواهم کرد»، گفت: آقای هاشمی متخصص جنگ روانی است. می گفتند ایشان جنگ را با زبانش می چرخاند یعنی طوری موارد را مطرح می کرد که فکر می کرد که مردم گل و بلبل هستند و در همه صحنه ها هم اینگونه هستند. ایشان در این جدال اخیر هم از همین روش استفاده می کند یعنی از روش جنگ روانی و وارونه جلوه دادن حقایق.

عضو موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه هاشمی تلاش می کند وضعیت پسابرجام را هم گل و بلبل نشان دهد، تاکید کرد: ایشان از یک شبکه ماهواره ای برون مرزی حمایت می شود، هرچیزی که مطرح می کند آنها به آن پر و بال می دهند. در واقع از سیاست معروف «راه بنداز - جا بنداز» استفاده می کند، لذا ایشان اگر می گویند که اگر وضع این منوال باشد، منظورش این نیست که معیشت مردم درست باشد، بلکه احتمالا منظورش این است که شبکه های مجازی و ماهواره ای در اختیار ما است و یک شبه می توان منفی را مثبت و مثبت را منفی  نشان داد تا بر روی آرای عمومی مردم تاثیرگذار شد.

وی با اشاره به بخش آخر سخنان هاشمی که گفته بود «اگر زنده باشم...»، خاطرنشان کرد: البته عمر دست خداست و تقدیر الهی هرچه باشد، همان می شود اما فکر نمی کنم ظرفیتش دیگر به آن موقع برسد که بخواهد فتنه 96 را راه اندازی نماید؛ هاشمی دیگر عمر خود را کرده و حرف هایی که می زند بیشتر شبیه تکرار حرف های گذشته است.

جلالی ادامه داد: هاشمی دیگر هاشمی سابق نیست نه قدرت سابق را دارد و نه یاران سابق را؛ علیرغم نتیجه انتخابات مجلس خبرگان در تهران که آقای هاشمی یک احساس اوجگیری نمود، آن اوج کاذب بود و مشخص شد که آقای هاشمی و جریان همسو با ایشان هم در خبرگان و هم در مجلس رو به افول است و نفس های آخرش را دارد می کشد. آدمی که در بن بست قرار گرفته و در حال غرق شدن است دست به هر کار و هر حرفی می زند.

وی در پایان تاکید کرد: نظام قویتر از این است که با فتنه ای مثل فتنه 88 مواجه شود، و چنین چیزی ان شاءالله جنبه واقعیت به خود نخواهد گرفت. یاران نظام هم قوی تر شدند و بچه حزب الهی ها از پختگی بیشتری بهره مند شده اند. بعید است این تهدید انتخاباتی هاشمی ما به ازای بیرونی داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار