نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

برخی دولتمردان تاب بیان ضعف‌ها را ندارند

کیایی نژاد گفت: انتقاد مقدمه پیشرفت و سازندگی است؛ امام صادق(ع) نیز می‎فرمایند "احب إخوانی الذین أهدوا إلی عیوبی" به این معنا که بهترین دوستان من کسانی هستند که عیب‎هایم را به من هدیه کنند، لذا این آقایان دولتی باید از این انتقاداتی که متوجه آنها می‎شود تشکر کنند.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۲۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
حجت‌الاسلام مفید کیایی نژاد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به توقیف و شکایات زنجیره ای دولت از رسانه های منتقد تصریح کرد: بنا نیست که همگان از دولت تعریف کنند؛ چراکه نقاط ضعف دولت را هم باید گفت، ولی برخی افراد در دولت برنمی‎تابند که نقاط ضعف آنها بیان شود.

کیایی نژاد ادامه داد: این سوال مطرح است که چطور زمانی که روزنامه‎های حامی دولت هرچه می‎خواهند علیه اصولگرایان و شخصیت‎های اصولگرا حرف می‎زنند، کسی با آن‌ها برخورد نمی‎کند اما از این سو اگر کسی به دولت انتقادی می‎کند سریع جلوی آن را می‎گیرند که باید گفت این اقدام درستی نیست؟!

نماینده سابق مجلس عنوان کرد: انتقاد مقدمه پیشرفت و سازندگی است؛ امام صادق(ع) نیز می‎فرمایند "احب إخوانی الذین أهدوا إلی عیوبی" به این معنا که بهترین دوستان من کسانی هستند که عیب‎هایم را به من هدیه کنند، لذا این آقایان دولتی باید از این انتقاداتی که متوجه آنها می‎شود تشکر کنند.

کیایی نژاد با اشاره به اینکه هیات نظارت بر مطبوعات در مواقعی بر اساس سیاست‎های دولت پیش می‎رود بیان کرد: به عنوان نمونه  ممکن است در جایی که منافع دولت لطمه خورده و انتقاد شدیدی نسبت به مسائلی که در دولت می‎گذرد صورت می‎گیرد آن‌ها نتوانند تحمل کنند و دستور توقیف دهند.
ارسال نظرات