فرمانده سپاه سیمرغ عنوان کرد:

اصول مبارزه امام خمینی(ره) با استكبار جهاني

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ با بیان اینکه در راه رسیدن به پیروزی انقلاب اسلامی وعده الهی محقق شد، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در زمانی که جهان به دو بلوک شرقی و غربی تقسیم‌شده بود، کار بسیار سختی بود.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۱۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،برات‌علی اسلامی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان سیمرغ با اشاره به فرا رسیدن ایام رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: در زمانی که استکبار در فضای خفقان به فکر دین‌زدایی از زندگی مردم بود، امام خمینی (ره) در برهه‌ای از تاریخ، اسلام را احیا کردند و انقلاب اسلامی را در مسیر پیروزی قرار دادند.

وی افزود: امام خمینی (ره) سه ویژگی مهم ایمان و توکل بر خدا، ایمان و اعتقاد به مردم و انگیزه خدمت و رهایی مردم از ستمگران را داشتند و بارزترین آن نیز ایستادگی و استقامت در برابر استکبار جهانی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ با بیان اینکه در راه رسیدن به پیروزی انقلاب اسلامی وعده الهی محقق شد، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در زمانی که جهان به دو بلوک شرقی و غربی تقسیم‌شده بود، کار بسیار سختی بود.

وی افزود: همه کشورهای جهان برای بقای زندگی مردم کشورشان مجبور بودند تا زیر سلطه یکی از این دو بلوک باشند و با اراده بلوک شرقی یا غربی حتی کشورها از بین می‌رفتند.

اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) برای مقابله با این دو بلوک شیوه جدیدی از حکومت را با نام «نظام جمهوری اسلامی» ایجاد کردند و شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» را سرلوحه کار خود قرار دادند، اظهار کرد: امام راحل در مقابل تحریم‌های دشمنان جمله تاریخی «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» را عنوان کردند که همه دنیا از صحبت ایشان متحیر ماندند.

وی ادامه داد: در زمان انقلاب خیلی از ما راه حضرت امام (ره) را درک نکردیم و امروزه باید با درک راه امام ادامه‌دهنده آن باشیم چراکه عقلانیت، بصیرت و آگاهی مردم نسبت به زمان انقلاب بیشتر شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ با بیان اینکه همکاری و هماهنگی‌های لازم برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل در شهرستان سیمرغ انجام‌ شده است، تصریح کرد: مانند سال‌های گذشته، امسال نیز مراسم ارتحال امام با حضور گسترده مردمی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بیست‌و‌هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) 400 نفر از مردم شهرستان سیمرغ با 10 دستگاه اتوبوس به تهران اعزام می‌شوند، هدف از اعزام مردم به مرقد امام خمینی (ره) را تجدید میثاق با امام راحل عنوان و اظهار کرد: اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد امام خمینی (ره) ساعت 8 عصر روز پنج‌شنبه 13 خرداد انجام می‌شود.

 اسلامی در پایان گفت: مراسم ارتحال امام  در شهرستان در گلزار شهدای سیمرغ و با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی امام‌جمعه شهرستان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار