خبرگزاری بسیج: سیزدهمین شهید مدافع حرم شهرستان دماوند با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار و مسئولان شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۹۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران به نقل از سپاه ناحیه دماوند؛ پیکر مطهر شهید مهدی بربری سیزدهمین شهید از شهدای لشکر فاطمیون مدافع حرم حضرت زینب (س) در روستای مراء از توابع شهرستان دماوند تشییع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

 مرادی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در این مراسم گفت: حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم‌ نشانه آمادگی کامل در گام برداشتن در مسیر شهدای گران‌قدر است تا آرمان‌های ارزشمند شهدا در راه اسلام به نسل‌های بعد انتقال پیدا کند.

وی با بیان اینکه حضور این برادران در دفاع از حرم حضرت زینب (س)، نشانه‌ای از فراگیر بودن اسلام و علاقه بسیار عاشقانه شیعیان به اهل بیت و ائمه اطهار (ع) است، بیان کرد: دفاع از اسلام مختص ملیت و منطقه خاصی نیست و وظیفه همه دفاع از رسالت امام حسین (ع) و آرمان‌های شهدا است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند گفت: اکنون شهدای مدافع حرم، یاد و خاطره و آرمان‌های شهدای جنگ تحمیلی را زنده نگه داشته‌اند.

ارسال نظرات