خبرهای داغ:
بعد از بالا گرفتن اعتراضات نسبت به شلاق زدن کارگران معدن آق دره صورت گرفت

عزل مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی

دلیل این برکناری بی‌اطلاعی مدیرکل کنونی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی از به اجرا درآمد حکم مجازات تعزیری است که به تازگی در مورد هفت نفر از کارگران معدن طلای آق‌دره به اجرا درآمده بود.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۵۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی روز چهارشنبه خبری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر عزل مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت بی اطلاعی از اجرای حکم مجازات شلاق کارگران معدن آق دره با حکم وزیر منتشر شد که تا کنون هیچ خبر قطعی در این باره منتشر نشده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در همین رابطه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج اعلام کرد تا کنون هیچ حکمی رسمی مبنی بر عزل مدیر کل این اداره به وی ابلاغ نشده است.

در همین حال یک منبع آگاه به بسیج گفت: برکناری وی از سمت خود دور از انتظار نیست ولی به خاطر احتمال دفاع مسوولین استان از مدیر کل اداره یاد شده رسما اعلام نشده است.

برپایه گفته‌های این مقام مطلع دلیل این برکناری بی‌اطلاعی مدیرکل کنونی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی از به اجرا درآمد حکم مجازات تعزیری است که به تازگی در مورد هفت نفر از کارگران معدن طلای آق‌دره به اجرا درآمده بود.

پیش از این براساس خبری که نخستین بار در ایلنا منتشر شده بود، اعلام شد که مجازات شلاق و پرداخت جریمه نقدی‌ که براساس رای قطعی دادگستری استان آذربایجان غربی برای 17 کارگر معدن طلای آق دره صادر شده بود؛ به اجرا درآمده است.

تمامی متهمان این پرونده از کارگران فصلی معدن طلای آق دره بودند که براساس اخبار قبلی خواستار تمدید قرارداد‌های خاتمه یافته شده خود می‌شوند اما در نهایت مخالفت کارفرما با این در خواست باعث شد تا در مقابل این واحد معدنی تجمع صنفی برپا کنند.
ارسال نظرات