اعزام 2000 نفر به مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از بوشهر

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر: مردم ولایت مدار ما راه امام و خط امام را رها نخواهند کرد و امام بزرگترین احیاگر اسلام ناب بود و اندیشه های حضرت امام می تواند چراغ راه روشنی برای نسلهای حال و آینده باشد.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۴۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲


به گزارش خبر گزاری بسیج از بوشهر: صبح امروز مراسم بدرقه کاروان با حضور فرماندار شهرستان بوشهر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر انجام شد .

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مالک اشتر بوشهر در جمع کاروان مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بیان داشتند: ملتهای آزادی خواه سراسر دنیا در روز 14 و15 خرداد عشق و ارادت خود را به امام راحل نشان می دهند.

انصاری نژاد ادامه داد: اعزام کاروان مراسم ارتحال امام خمینی(ره) با هدف تجدید بیعت ملت با آرمانهای امام و زنده نگه داشتن یاد امام(ره) و شهداء باید بادقت و همراه با بینش صورت گیرد تا در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام راه گشا باشد.

در ادامه فرمانده سپاه شهرستان بوشهرگفت: مردم ولایت مدار ما راه امام و خط امام را رها نخواهند کرد و امام بزرگترین احیاگر اسلام ناب بود و اندیشه های حضرت امام می تواند چراغ راه روشنی برای نسلهای حال و آینده باشد.

وی ادامه داد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه بوشهر یکبار دیگر ثابت کردند که همواره بعد از گذشت 37 سال از انقلاب پای آرمانهای امام و رهبری انقلاب ایستاده اند و حاضرند تمام هستی خود را فدای این امام و انقلاب نمایند.

سرگرد دشتی ادامه داد: به منظور بهره گیری از این سفر معنوی ویژه، برنامه های متعددی از قبیل برنامه های فرهنگی، زیارتی در طول سفر برای زائران در نظر گرفته شده است.

وی بزرگترین افتخار برای سپاه و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج را خادمی زائران امام راحل بیان کرد و ادامه داد: با همکاری سازمانها و ادارات کاروان مراسم ارتحال به تهران اعزام می شوند.

دراین کاروان گرو ه های مختلف مردم حضور دارند و کمیته های پشتیبانی،تبلیغات و امور فرهنگی،امنیتی فعالیت شبانه روزی خود را انجام می دهند.


ارسال نظرات