این کامیوندار گفت: این سوال از مسوولان در پایانه باربری تهران و سایر استان های را دارم چرا حراست با آن ابهت نسبت به رشوه و رانت و فساد مالی در پایانه باربری سکوت می کند؟! کدام مسوول و وزارتخانه ای حامیان این زد و بندهای مالی هستند؟!
کد خبر: ۸۶۸۷۵۴۱
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: پایانه باربری در تهران نیز دچار نوسانات مدیریتی شده است ، در این پایانه بار تعداد زیادی دفاتر باربری مستعار مشغول به فعالیت هستند و افرادی که از نقاط مختلف  داخل  و خارج کشور مراجعه می کنند به دلیل عدم راهنمایی و عدم شناخت نسبت به مفاد غیر قانونی روزانه دچار تزلزل و آسیب های مالی می شوند.

وی با بیان اینکه 50 هزار تومان حق حساب تکراری است افزود: بعد از ورود به پایانه باربری، فردی از همان شرکت های مستعار به عنوان پیگیر کار و نحوه انتقال محموله بار به من مراجعه کرد و با ادعای اینکه با گوشی تلفن حرف می زند نوع شهر و بار کامیون را پرسید و به آن مخاطب دروغین پشت گوشی اعلام کرد و در ادامه گفت 50 هزار تومان پرداخت کنم و به شرکت مستعاری مراجعه کنم.

این کامیوندار بیان داشت: بعد از اینکه مبلغ پرداخت شد و به آدرس مربوطه مراجعه کردم هیچگونه اثری از دفتر وجود نداشت و گزارش تخلف را به حراست رساندم.

وی در ادامه گفت: حراست با نگاه تبسم آمیز به من نگاهی کرد و این رویه فریب را طبیعی دانست که این کار حرفه فرد مورد نظر در شبانه روز است با افراد تازه وارد چنین برخوردی دارد و در کمتر از یک ساعت برای 4 کامیوندار اتفاق مشابه روی داده بود و این فرد اخاذی کننده حداقل 200 هزار تومان کاسبی کرده بود.
وی در خاتمه افزود:  این سوال از مسوولان در پایانه باربری تهران و سایر استان های  را دارم چرا حراست با آن ابهت نسبت به رشوه و رانت و فساد مالی در پایانه باربری سکوت می کند؟! کدام مسوول و وزارتخانه ای حامیان این زد و بندهای مالی هستند؟!
ارسال نظرات